Philips ja Disney sytyttävät lapsesi mielikuvituksen

Löydä valon maailma täynnä inspiraatiota, lumoa ja taikaa

Onko teillä tapana lukea iltasatuja? Onko lastenhuone pelkästään paikka, jossa lapsesi nukkuvat – eivätkä aina kovinkaan rauhallisesti? Vanhemmat tietävät, kuinka tärkeää on luoda turvallinen ympäristö, jossa lapsen mielikuvitus saa laukata vapaana. Tätä varten Philips ja Disney ovat kehittäneet valikoiman jännittäviä ja hauskoja valaistusratkaisuja koko perheelle.

Uudessa Philipsin Disney-tuotevalikoimassa yhdistyvät Philipsin mullistavat valaistusinnovaatiot Disneyn taianomaisiin hahmoihin ja jännittävään tarinankerrontaan. Näin lastenhuoneista saadaan mielikuvitusta herättäviä paikkoja, joissa lapsen on miellyttävä lukea, leikkiä ja nukkua.

Me Philipsillä tiedämme, että oikea valaistus voi nostaa mielialaa, auttaa heräämään luonnollisesti ja parantaa keskittymiskykyä*. Philipsin uudet Disney-valaistusratkaisut inspiroivat lasten leikkejä tekemällä leikkihetkistä entistä elävämpiä ja lukuhetkistä yhä todentuntuisempia. Lisäksi ne helpottavat aamuheräämistä ja nukkumaanmenoa.

Philips Disney StoryLight Mickey

Illan lukuhetkestä tulee entistä mielikuvituksellisempi StoryLight Mickey -valon avulla. Se reagoi iPadilta luettaviin Disney-tarinoihin ja luo kuhunkin tarinan käänteeseen sopivan tunnelmavalaistuksen.

Nukkumaanmenoa voidaan helpottaa SleepTime Mickey -valon avulla. Se voidaan asettaa heijastamaan eri kuvioita päivä- ja yöaikaan, jolloin lapsi näkee milloin on aika nukkua, herätä tai leikkiä. Pimeän pelkoa voidaan helpottaa Monsters Inc. SoftPals -tuotteiden avulla, joista lähtee juuri sen verran valoa, että lapsi tuntee olonsa turvalliseksi – valon kuitenkaan häiritsemättä yöunia. Leikkihetkiin voidaan tuoda lisämaustetta LivingColors Mini Mickey & Minnie -valaisimilla, joiden värit vievät lapsen yhä syvemmälle mielikuvitusmaailmaan.

Philipsin Disney-tuotevalikoimassa on paljon lasten käyttöön sopivia ominaisuuksia. Philipsin ledilamput ovat vahvaa tekoa, pysyvät viileinä ja sopivat pientenkin käsien käytettäviksi. Niitä ei myöskään tarvitse jatkuvasti vaihtaa erittäin pitkän käyttöiän ansiosta. Valaisimissa ei ole pieniä irtoavia osia tai teräviä reunoja, ja johdot voidaan siististi niputtaa tarranauhakiinnityksen avulla.

Kristina Marushak-Mortensen, Nordic Business Development Manager Disney Luminaires, sanoo: “Philips ja Disney haluavat auttaa luomaan hetkiä ja ympäristöjä, jotka tukevat hyvinvointia ja onnellisuutta. Kummankin yhtiön tietotaidon ja historian pohjalta olemme luoneet sarjan turvallisia, innovatiivisia ja dynaamisia valaistusratkaisuja lapsille, vanhemmille ja kaikille lapsenmielisille. Haluamme inspiroida ja luoda kauniita muistoja jännittävien, interaktiivisten ja innovatiivisten valaistusratkaisujen avulla koko perheelle.”

Philipsin Disney 2013 -tuotevalikoima sisältää 19 tuotetta. Kaikki tuotevalikoiman tuotteet, StoryLight Mickey -tuotteita lukuun ottamatta, ovat syyskuusta lähtien myynnissä Euroopassa ja Yhdysvalloissa ja vuoden lopusta lähtien myös Aasiassa. StoryLight Mickey tulee myyntiin valikoituihin liikkeisiin joulukuussa 2013.

Philipsin Disney-tuotevalikoima:

• Philips Disney StoryLight Mickey starter kit on innovatiivinen Mikki Hiiren muotoinen valaisin, joka reagoi iPadilta luettavaan e-kirjaan ja luo kuhunkin tarinan käänteeseen sopivan valaistuksen.
  • Philips Disney SleepTime Mickey- & Minnie Mouse -hahmot ovat yöpöydälle sopivia valaisimia, jotka tuovat Disneyn taian iltarutiineihin, tuudittavat lapsesi rauhalliseen uneen ja herättävät hellästi aamulla.
  • Philips Disney SoftPals Monsters Inc.-, Mickey- & Minnie Mouse -hahmot ovat täydellisiä unikavereita, joiden kanssa iltarutiineista tulee mieleisiä, ja joiden kanssa lapsi uskaltaa nukkua rauhassa läpi yön.
  • Philips Disney Candles, joka on saatavilla seuraavilla kuvilla painettuna: Disney Princesses, Mickey Mouse & Minnie Mouse, loistaa pehmeää valoa, joka lepattaa aidon kynttilän tavoin luoden rentouttavan ja taianomaisen valaistuksen lastenhuoneeseen.
  • Philips LivingColors Mini Mickey- & Minnie Mouse -kuvilla painettuna, muuttaa lastenhuoneen tunnelman hauskaksi tai rauhalliseksi.
  • Philips LivingColors Micro, joka on saatavilla seuraavilla kuvilla painettuna: Disney/Pixar Cars, Disney’s Planes, Disney Princess & Ariel Little Mermaid, tarjoaa 64 erilaista valovaihtoehtoa, joiden avulla voidaan luoda sopiva tunnelma leikkiin kuin leikkiin.

* Tutkimustulokset Philipsin SchoolVision-ratkaisuista esimerkiksi Saksasta (Universitätsklinikum Hamburg-Eppendorf) ja Alankomaista (University of Twente) osoittavat, että lasten lukunopeus kasvoi, virheiden tiheys pieneni ja yliaktiivinen käyttäytyminen väheni.

Charlotte Krogh
Philips Valaistus
Puh. +45 30616695
S.posti: charlotte.krogh@philips.com

Royal Philips Electronics

Royal Philips Electronics (NYSE: PHG, AEX: PHIA) on maailman johtava terveydenhuolto-, valaistus- ja lifestyle -ratkaisujen tarjoaja, joka keskittyy parantamaan ihmisten jokapäiväistä hyvinvointia ajankohtaisten innovaatioiden avulla. Pääkonttori sijaitsee Alankomaissa, ja Philipsillä on 116 000 työntekijää yhteensä yli 100 maassa. Vuonna 2012 yritys saavutti 24,8 miljardin euron liikevaihdon ja se on markkinajohtaja lääketieteellisen sydän, akuutti- ja kotihoitolaitteiston, energiatehokkaiden valaistusratkaisujen ja uusien valaistussovelluksien, miesten parranajo- ja karvanpoistotuotteiden sekä hammashoitotuotteiden tarjoajana. Uutisia Philipsiltä löydät osoitteesta: www.philips.com/newscenter.