Philips julkistaa uuden sukupolven Hue-ledivalaistusjärjestelmän

Philips julkistaa uuden sovellusversion älypuhelimella tai tabletilla ohjattavasta Hue-ledivalaistusjärjestelmästään. Uuden sukupolven valot voidaan asettaa reagoimaan verkkopalveluista saataviin tietoihin.

Uudet Hue-valot voivat reagoida esimerkiksi säätietoon, urheiluottelujen tuloksiin, sosiaalisen median palvelujen ilmoituksiin tai sähköpostiin. Tämä on mahdollista Philipsin uuden IFTTT (If This Then That) -ratkaisun avulla, jolla valot voidaan yhdistää verkkopalvelujen rajapintoihin.

Uuden järjestelmän avulla valot voivat reagoida käyttäjän laitteen sijaintiin. Valot syttyvät, kun henkilö saapuu kotiin ja sammuvat, kun tämä poistuu esimerkiksi järjestelmään yhdistetty älypuhelin mukanaan.

Lisää tietoa uuden sukupolven Hue-valoista täällä: http://www.youtube.com/embed/FdvqZNJP6oA

Yhteystiedot tiedotusvälineille

Charlotte Krogh, Senior Marketing Manager - Corporate Communication, Lighting

Avainsanat:

Yrityksestä

Cocomms on Suomen johtava itsenäinen viestinnän konsultointitoimisto, joka tukee asiakkaitaan erilaisten muutos- ja kriisitilanteiden johtamisessa. Kasvatamme asiakkaidemme omistaja-arvoa sekä autamme heitä rakentamaan tavoiteltua mainetta, työnantajakuvaa ja brändiä. Valtaosa asiakkaistamme on Suomessa toimivia kansainvälisiä yrityksiä ja organisaatioita teknologian, talouden sekä terveydenhuollon aloilla.