Pitäjänmäen McDonald’s avautuu kokonaan uudistuneena

Helsingin Pitäjänmäen McDonald’s-ravintola avaa ovensa täysin uusittuna. Ravintolan ulkoasu ja sisustus on uudistettu McDonald’sin uuden värimaailman mukaiseksi. Ravintola laajentaa aukioloaikojaan ja aloittaa aamiaistarjoilun.

Pitäjänmäen McDonald’s-ravintola on remontoitu kokonaan uusiksi sisä- ja ulkopuolelta. Myös terassi uudistettiin ja ravintolan pysäköintipaikkoja lisättiin.

Värimaailma on vaihdettu entisestä punakeltaisesta hillitympään tummanvihreään, joka on McDonald’s-ketjun uuden värimaailman mukainen. Ravintolan uusi ilme on urbaani, rento ja epämuodollinen LIM Extreme. Pitäjämäen ravintola on ensimmäinen autokaistaravintola Suomessa, jossa käytetään kyseistä graffitityylistä konseptia.

Pitäjänmäen McDonald’s-ravintolan yrittäjä Esa Soininen uskoo ravintolan raikkaan ilmeen ja aamiaistarjoilun vastaavan asiakkaiden toiveisiin. McAamiainen koostuu esimerkiksi kananmunalla tai pekonilla höystetystä McMuffinista, jonka lisänä tarjoillaan Tropicana-mehua ja kahvia tai teetä.

”Uskomme, että pidennetty aukioloaika ja aamiaistarjoilu ovat toivottuja uudistuksia ravintolamme asiakkaille. Ravintola on nyt sisältä ja ulkoa hyvin erinäköinen kuin aiemmin, raikas ja jännä.”

Ravintola aukeaa jatkossa aamuyhdeksältä. Sali suljetaan klo 23 ja McDrive-autokaista palvelee asiakkaita tasan puoleenyöhön saakka.

Helsingin Pitäjänmäen McDonald’s avaa ovensa torstaina 23.8. klo 9.00.

Yrittäjä Esa Soinisen kanssa voi sopia haastattelun esimerkiksi Pitäjänmäen ravintolaan tai haastatella häntä puhelimitse, puh. 0400 372 584, esa.soininen@fi.mcd.com.

McDonald’s on yksi maailman tunnetuimmista tuotemerkeistä. McDonald’s-ravintoloita on 119 maassa yhteensä reilut 30 000 kpl. McDonald’s on toiminut Suomessa yli 27 vuotta. Suomen ensimmäinen McDonald’s-ravintola avattiin Tampereella 1984. McDonald’s perustaa toimintansa pitkälle lisenssinhaltijoiden eli franchising-yrittäjien ja ketjun väliseen yhteistyöhön. Tällä hetkellä McDonald’s-ravintoloita on Suomessa 82, joista 85 % on yrittäjävetoisia. Ketju työllistää Suomessa noin 3 200 henkilöä. www.mcdonalds.fi