PROACT laajentaa tarjontaansa Acopian älykkäillä tiedostojen virtualisointiratkaisuilla

Yritysten kriittisen tiedon turvaamiseen ja hallintaan erikoistunut PROACT on solminut yhteistyösopimuksen Acopia Networksin kanssa. PROACT alkaa myydä Acopian tuotteita, kuten Acopia ARX -järjestelmiä ja FreedomFabric-käyttöjärjestelmää, Pohjoismaissa ja Baltiassa.

Acopia tarjoaa tiedostojenhallinnan haasteisiin joustavan, kustannustehokkaan ja yksinkertaisen ratkaisun. Acopian ratkaisujen avulla järjestelmän kaikki levyt näkyvät palvelimille yhtenä kokonaisuutena, jota järjestelmä hyödyntää mahdollisimman tehokkaasti. Tiedostot tallentuvat automaattisesti sinne, missä on eniten kapasiteettia. Näin tallennuskapasiteetti on mahdollisimman tehokkaassa käytössä. Dataa voidaan myös siirtää tallennuspaikasta toiseen käyttäjien sitä huomaamatta.

Acopian ratkaisut sopivat saumattomasti Windows-, Unix- ja Linux-ympäristöihin, ja ne toimivat yhdessä jo käytössä olevien levypalvelinten (NAS) kanssa. Ratkaisun käyttäjä voi halutessaan vaihtaa levyjärjestelmätoimittajaansa vapaasti.

”Proact on Pohjoismaissa ja Baltian maissa arvostettu itsenäinen integraattori, joten se on oikea valinta kumppaniksemme. Yhtiö tunnetaan siitä, että se etsii ammattimaisesti ja ennakkoluulottomasti uusia, järjestelmien suorituskykyä aidosti tehostavia teknologioita”, sanoo Lars Jönson, joka vastaa Acopian myynnistä Pohjoismaissa.

”Yhdistämällä PROACTin ammattitaito Acopian ratkaisuihin voimme auttaa asiakkaitamme hallitsemaan tiedostopohjaisen datan kasvua, monimutkaisuutta ja kustannuksia monimuotoisissa tietojärjestelmissä – entistä helpommin.”

PROACTin toimitusjohtajan Osmo Laidan mukaan Acopia täydentää loistavasti yhtiön järjestelmäratkaisuja.

”Acopian ratkaisujen avulla pystymme tarjoamaan asiakkaillemme entistä tehokkaampia tapoja hoitaa levymuisteja. Kustannussäästöt ovat merkittäviä, ja suojautuminen katastrofien varalta on yksinkertaisempaa kuin koskaan.”

Acopian pääkohderyhmä Pohjoismaissa ja Baltian maissa koostuu suuryrityksistä, ja PROACTilla on pitkä kokemus työskentelystä isojen yritysten kanssa.

Acopialla on maailmanlaajuisesti asiakkaina useita Fortune 500 -yrityksiä. Sen referenssiasiakkaisiin lukeutuu muun muassa suuria investointipankkeja.