Simo Leisti Ciscon Suomen ja Baltian toimitusjohtajaksi

Suuntana entistä ratkaisukeskeisempi toimintamalli

Kahdeksan Cisco-vuoden jälkeen Esa Korvenmaa tekee tietä uudelle sukupolvelle: Simo Leisti on Ciscon Suomen ja Baltian toimitusjohtaja yhtiön uuden tilivuoden alusta 26.7.2014 alkaen. Hän raportoi Peter Karlstromerille, Ciscon Pohjois-Euroopan johtajalle.

Simo Leisti on johtanut Ciscon Suomen ja Baltian palvelumyyntitiimiä yhtiöön tulosta asti 2010. Viime aikoina hän on vastannut myös palvelujen myynnistä Tanskassa.

“Simo Leisti on saanut palveluliiketoimintamme kasvamaan merkittävästi Suomessa, Baltiassa ja Tanskassa. Hän johtaa varmasti yhtä menestyksekkäästi Ciscoa yhä ratkaisukeskeisemmäksi organisaatioksi”, sanoo Peter Karlstromer.

”Haluan myös kiittää Esaa monista ja menestyksekkäistä palvelusvuosista Ciscossa. Esa muistetaan pitkään, ja häntä jää kaipaamaan moni.”

“Minun tehtäväni on tuoda tuotteemme ja palvelumme entistä tiiviimmin yhteen yhteistyössä kumppaneidemme kanssa, jotta voimme luoda entistä paremmin asiakkaidemme tarpeisiin vastaavia ratkaisuja ja auttaa heitä hyviin tuloksiin liiketoiminnassaan”, Simo Leisti sanoo.

Aiemmin Simo on johtanut IBM:ssä useita vuosia asiakasratkaisujen myyntiä. Hänellä on diplomi-insinöörin tutkinto Lappeenrannan teknillisestä yliopistosta.

Tuusulassa asuva Simo on naimisissa, ja hänellä on kaksi tytärtä. Hän on innokas urheilija ja harrastaa etenkin alppihiihtoa ja jalkapalloa. Hän soittaa myös kitaraa.

Ciscon aiempi toimitusjohtaja Esa Korvenmaa siirtyy IT-alan neuvonantajaksi ja hallitusammattilaiseksi. Hän tarjoaa yli 30 vuoden kokemuksensa suomalaisten yritysten käyttöön.

Cisco Systems Finland

Simo Leisti, toimitusjohtaja, Cisco Suomi ja Baltia
simo.leisti (at) cisco.com

Merja Kössi, viestintä- ja markkinointijohtaja
merja.kossi (at) cisco.com

Cisco (NASDAQ: CSCO) on maailman johtava verkottamista ja verkottumista edistävien innovaatioiden, palveluiden ja ratkaisujen kehittäjä. Ciscon avulla organisaatiot voivat uusin tavoin yhdistää aiemmin tietoverkkojen ulkopuolella olleita ihmisiä, tietolähteitä ja prosesseja. Näin voidaan luoda kokonaan uusia toimintamalleja ja mahdollisuuksia. Lisätietoja löytyy osoitteesta http://thenetwork.cisco.com ja suomeksi www.cisco.fi.

Avainsanat: