Suomen suosituin tiekartta on ilmestynyt

Karttakeskus on julkaissut 25.1.2013 uudistetun painoksen Autoilijan tiekartasta. Vuoden 2013 painoksessa on uutuutena mukana sata nähtävyyskohdetta, jotka on merkitty kartalle ja koottu taulukkoon kartan oheen.

Vuosittain ilmestyvällä kartalla on runsaasti luotettavaa tietoa – tiestön ja tienumeroiden lisäksi muun muassa välimatkat, paikannimet, huoltoasemat, rajanylityspaikat, laiva- ja lauttareitit sekä lentoasemat ja -kentät.

Kaksipuoleinen kartta tarjoaa tietoa monella kielellä. Suomen ja ruotsin lisäksi kartan tärkeimmät tiedot on merkitty myös englanniksi, saksaksi ja venäjäksi.

Autoilijan tiekartta täydentää hyvin myös navigaattorin käyttäjän hansikaslokeroa. Pitkänkin matkan näkee yhdellä silmäyksellä, ja lomamatkan reitin suunnittelu on helppoa, kun puoli Suomea näkyy kerralla.

Kartta on saatavilla myös seinäkarttana osoitteesta www.karttakauppa.fi.

Kartan mittakaava on 1:800 000.

Autoilijan tiekartta Suomi 2013
ISBN 978-952-266-088-6

• Koko taitettuna 13 × 24 cm, avattuna 100 × 70 cm
  • Kaksipuolinen
  • Kirjastoluokka 42

Lisätietoa tuotteesta:
Aino Wuolijoki, tuotepäällikkö, Karttakeskus Oy, p. 050 564 7684

Karttakeskus Oy

Karttakeskus Oy on Affecto Oyj:n kokonaan omistama, Suomen suurin ainoastaan paikkatietoratkaisuihin keskittyvä tietotekniikkatoimittaja. Yhtiön liikevaihto vuonna 2011 oli runsaat 11,5 miljoonaa euroa, ja sillä on henkilöstöä noin 90. Karttakeskus tarjoaa digitaalisten navigointi- ja karttapalvelujen lisäksi asiakkailleen paikkatietokonsultointia, IT-ratkaisuja sekä ulkoistuspalveluja. Karttakeskus on Suomen suurin karttojen kustantaja ja jakelija.

Lisätietoja: www.karttakeskus.fi.

Avainsanat: