Taru sormusten herrasta -trilogia Netflixissä joulukuun ajan

Netflix ja AB Svensk Filmindustri ovat julkaisseet lisensointisopimuksen, jonka perusteella Netflixin käyttäjät Suomessa, Ruotsissa, Tanskassa ja Norjassa voivat joulukuun ajan katsoa palvelusta Peter Jacksonin Oscar-pystejä haalineen Taru Sormusten Herrasta -trilogian.

J.R.R. Tolkienin kirjoihin perustuvassa fantasiaseikkailussa hobitti Frodo Reppuli matkaa Sormuksen Ritarit saattueenaan läpi Keski-Maan tuhotakseen Mahtisormuksen. Kaikki kolme elokuvaa, Sormuksen Ritarit, Kaksi Tornia ja Kuninkaan Paluu, ovat katsottavissa Netflixin kautta joulukuun ajan.

“Meistä on hienoa tuoda Taru Sormusten Herrasta -trilogia Pohjoismaihin – varsinkin nyt, kun Hobitti-elokuvan ensi-ilta on tulossa”, sanoo Ted Sarandos, Netflixin sisältöjohtaja. ”Svensk on ollut loistava partneri ja olemme ylpeitä, että voimme yhteistyössä heidän kanssaan tuoda loistavia elokuvia Pohjoismaihin.”

Netflix aloitti toimintansa Suomessa 18. lokakuuta 2012. Netflixiä voi kokeilla yhden kuukauden ilmaiseksi rekisteröitymällä käyttäjäksi osoitteessa www.netflix.fi. Ensimmäisen kuukauden jälkeen Netflixiä voi käyttää edulliseen 7,99 euron kuukausihintaan. Netflixin voi ostaa myös lahjaksi osoitteessa www.netflix.com/gift.

Mediakontakti:

Päivi Vuolle
Viestintätoimisto Cocomms
paivi.vuolle@cocomms.com

Netflix
Netflix on maailman johtava internet-tv-yhtiö, jolla on yli 30 miljoonaa jäsentä 40 maassa. Netflixistä katsotaan kuukaudessa yli miljardi tuntia tv-ohjelmia ja elokuvia, mukaan lukien Netflixin omaa tuotantoa. Netflixin jäsenet voivat katsoa sisältöä edullisella kuukausihinnalla niin paljon kuin haluavat, milloin ja missä tahansa, melkein miltä tahansa internetiin yhteydessä olevalta laitteelta.  Palvelussa ei ole mainoksia, ja tilauksen voi peruuttaa milloin tahansa. Lue lisää internet-tv:n edelläkävijästä  Netflixistä (NASDAQ: NFLX) osoitteessa www.netflix.com. Seuraa Netflixiä myös Facebookissa ja Twitterissä.