Toshibalta neljä uutta monitoimilaitetta pienille ja keskisuurille toimistoille

Toshiba tuo markkinoille neljä uutta e-STUDIO-sarjan monitoimilaitetta, jotka tulostavat myös A3-kokoisia dokumentteja. Helppokäyttöisyys ja nopeus yhdistyvät monipuolisiin ominaisuuksiin sekä terävään ja tarkkaan tulostukseen.

e-STUDIO163- ja e-STUDIO203-laitteet tarjoavat kustannustehokkaan ratkaisun analogisille tai ilman verkkoa toimiville digitaalisille järjestelmille tulostukseen, kopiointiin ja skannaukseen. e-STUDIO165- ja e-STUDIO205-laitteet voi yhdistää helposti yrityksen tietoverkkoon. Laitteissa on perustoimintojen kuten TWAIN-skannauksen, GDI-tulostuksen ja kopioinnin lisäksi myös faksitoiminto. Uudet e-STUDIO-monitoimilaitteet sopivat erityisen hyvin pienten ja keskisuurten toimistojen käyttöön. Ne myös palvelevat yrityksiä, jotka tulostavat usein A3-kokoisia dokumentteja, esimerkiksi teknisiä piirroksia, kaavioita tai taulukoita. Laitteisiin integroitu mustetta säästävä toiminto vähentää ympäristön kuormitusta tulostuksen laadun kärsimättä. Kun mustetta on enää vähän jäljellä, laitteet ilmoittavat siitä merkkivalolla. Mustesäiliöitä on saatavilla kahta eri kokoa. Laitteiden hinnat alkavat 1 695 eurosta. Hinnat sisältävät arvonlisäveron 22 prosenttia.