Toshiban värimonitoimilaitteet tuovat väriä työelämään kustannustehokkaasti

Toshiba Tec tuo markkinoille uudet monitoimilaitteet, jotka tuovat väriä tulostuksiin, kopiointiin ja skannauksiin. Työryhmien ja yrityksen eri osastojen käyttöön tarkoitetuissa Toshiba e-STUDIO2500c-, e-STUDIO3500c- ja e-STUDIO 3510c -laitteissa on kiinnitetty erityistä huomiota taloudellisuuteen. Sekä käyttö- että huoltokustannukset ovat alhaiset, ja lisäksi yksittäisille käyttäjille voidaan määrittää omat käyttötilit, jolloin tulostusten sekä kopioiden ja siten kulujen seuranta on helppoa. Lisävarusteena laitteisiin on saatavana faksi sekä useita viimeistelijä- ja paperikasettivaihtoehtoja.

Uusien monitoimilaitteiden käyttöliittymä on helposti hahmotettava ja opittava, ja täysin säädettävissä oleva suuri värinäyttö sopii kaikenkokoisille käyttäjille. Laitteet lämpenevät valmiustilasta täyteen käyttökuntoon 30 sekunnissa, minkä jälkeen väriasiakirjoja syntyy 25 tai 35 sivua minuutissa. Skannauksissa päästään parhaimmillaan 40 värisivuun tai 50 mustavalkosivuun minuutissa. Skannatut asiakirjat voidaan tallentaa suoraan USB-portin kautta muistitikulle PDF, JPEG tai TIFF muotoon. Toshiba tuo markkinoille uuden SLIM-PDF skannauksen, jolloin tiedostot ovat ainoastaan 1/10 aikaisemmasta tiedostokoosta. Kopioiden tai tulosteiden laatu on korkea: 600 x 600 dpi:n tarkkuus ja 8-bittinen erottelukyky toistaa pienimmätkin yksityiskohdat tarkasti. Laitteissa käytettävät uudet värit toistavat liukuvärit entistäkin kirkkaammin ja aidommin aiempaa merkittävästi pienempien värihiukkasten ansiosta. e-STUDIO-laitteisiin voidaan tallentaa valmiita pohjia monimutkaisia tai usein toistuvia töitä varten. Pohjien haku sujuu yhdellä napin painalluksella. Laitteen viimeistelytyökalut hoitavat lajittelun, nitomisen tai rei’ittämisen käyttäjän puolesta. e-STUDIO laiteissa on vakiovarusteena 128-bittinen tietoturvayksikkö, jolloin kaikki dokumentit ovat aina suojattuna. Tarvittaessa väliaikaiset tiedot voidaan poistaa pysyvästi kiintolevyltä päällekirjoitusvälineiden avulla. Langattomia käyttäjiä varten e-STUDIO-monitoimilaitteisiin voidaan asentaa langaton verkkoyhteys tai Bluetooth-yhteys, jolloin voit tulostaa kuvat vaikka kamerapuhelimesta.