Trend Micro helpottaa tietoturvan hallintaa

Trend Micro yksinkertaistaa tietoturvatuotteidensa tarjontaa yrityksille ja organisaatioille. Jatkossa yhtiö turvaa yrityksen ja organisaation tiedot yhdellä kattavalla Complete User Protection -ratkaisulla.

”Asiakkaat etsivät nyt helposti hallittavia ratkaisuja. Kun yritysten tiedot jaetaan omien tietovarastojen lisäksi erityyppisiin pilviin käytettäväksi eri laitteilla, tietoturvan kokoaminen sinänsä hyvistä, mutta erillisistä tuotteista ei ole enää mielekästä”, Trend Micron Suomen ja Baltian alueen johtaja Kimmo Vesajoki kertoo.

Complete User Protectionissa on koottu yhteen ratkaisuun kaikki yrityksen tai organisaation tarvitsemat tietoturvasovellukset. Ratkaisu joustaa ja mukautuu eri tilanteisiin. Myös sovelluksen hallinta ja lisensointi on tehty mahdollisimman yksinkertaiseksi.

Complete User Protection -ratkaisun kattavin tuote on Smart Protection Complete. Siihen kuuluvat kaikki päätelaitteiden, sähköpostin, Sharepoint- ja Lync -palvelinten sekä gateway-tason tietoturvasovellukset. Suppeampi Smart Protection for Endpoints -vaihtoehto turvaa erilaiset päätelaitteet ja niiden tiedot.

”Täysin staattiseen ympäristöön on mahdollista rakentaa turvallinen ympäristö eri tuotteista ylläpidon tasosta tinkimättä. Hyvin harva yritys voi enää toimia tällaisessa ympäristössä, joten asiakkaiden kiinnostus on kääntynyt hallintaa vaativista erillistuotteista vaivattomampaan tietoturvaan.”

Trend Micro
Suomen ja Baltian alueen johtaja Kimmo Vesajoki
kimmo_vesajoki@trendmicro.com
www.trendmicro.fi

Tietoturvayhtiö Trend Micro on pilvipohjaisten turvallisuusratkaisujen globaali markkinajohtaja. Yhtiön turvallisuus- ja uhkienhallintaratkaisut suojaavat yritysten ja yksityiskäyttäjien digitaalista tietojenvaihtoa. Palvelinturvallisuuden edelläkävijänä toimitamme luokkansa parhaat, asiakkaillemme ja kumppaneillemme sopiviksi mitoitetut turvallisuusratkaisut päätelaitteisiin, palvelimiin ja pilveen. Ratkaisumme pysäyttävät uudet uhat nopeasti ja suojelevat tietoja fyysisissä, virtuaalisissa ja pilviympäristöissä. Alansa johtavan Trend Micro Smart Protection Network -tiedonlouhintaverkon tukemat tuotteemme ja palvelumme pysäyttävät uhat syntysijoillaan internetissä. Vuonna 1988 perustetulla Trend Microlla on maailmanlaajuisesti palveluksessaan yli 5200 työntekijää, joista 1300 asiantuntijaa on erikoistunut tietoverkon uhkien torjuntaan.