Trend Micron tuote jälleen paras tietomurtojen havaitsemisessa NSS Labsin vertailussa

Trend Micron Deep Discovery -ohjelmisto sai parhaan tuloksen NSS Labsin tietomurtojen havaitsemissovellusten testissä toista vuotta peräjälkeen. Trend Micron tuote nousi ykköseksi kahdeksan tuotteen vertailussa. NSS Labs on maailman johtava, riippumaton tietoturvatutkimusyhtiö.

NSS Labsin mukaan Deep Discovery löysi 96 prosenttia testin uhista. NSS Labs myönsi Deep Discoverylle ”Recommended”-luokituksen.

”Useimmissa yrityksissä ja organisaatiossa on realistista olettaa kehittyneen uhkan tai kohdennetun hyökkäyksen tunkeutumisyrityksen olevan jo käynnissä. Tämän vuoksi tietomurtojen havaitsemiseen kehitetyt sovellukset ovat välttämättömiä. jotta uhkaan pystytään reagoimaan. Meidän testeissämme Trend Micron Deep Discovery oli kaikkein tehokkain sovellus,” NSS Labsin toimitusjohtaja Vikram Phatak kertoo.

“Kehittyneet uhkat ja kohdennetut hyökkäykset ovat kehittyneet aiempaa hienovaraisemmiksi ja aggressiivisemmiksi. Tietomurtojen mahdollisimman tehokas havaitseminen antaa kallisarvoista aikaa hyökkäyksien tapahtuessa,” Trend Micron Suomen ja Baltian alueen johtaja Kimmo Vesajoki sanoo.

Trend Micro julkisti sovelluksen vuonna 2012. Yksi sen käyttäjistä on New Brunswickin yliopisto Kanadassa.

“Verkkoomme kohdistuu miljoonia hyökkäysyrityksiä joka viikko. Tämä vaatii työkaluja, joilla voimme erotella vaivattomasti todelliset uhat suuresta massasta ja reagoida niihin nopeammin. Trend Micron Deep Discovery on auttanut meitä ymmärtämään uhkia ja parantamaan tietoturvaamme strategisella tasolla sekä taistelussa uhkia vastaan,” kertoo strategiajohtaja David Shipley UNB:stä.

Aiheesta lisää englanninkielisessä blogissa:

Täydellinen testiraportti ja tietoa Deep Discovery -sovelluksesta

Trend Micro
Suomen ja Baltian alueen johtaja Kimmo Vesajoki
kimmo_vesajoki@trendmicro.com

0400 488071

Tietoturvayhtiö Trend Micro on pilvipohjaisten turvallisuusratkaisujen globaali markkinajohtaja. Yhtiön turvallisuus- ja uhkienhallintaratkaisut suojaavat yritysten ja yksityiskäyttäjien digitaalista tietojenvaihtoa. Palvelinturvallisuuden edelläkävijänä toimitamme luokkansa parhaat, asiakkaillemme ja kumppaneillemme sopiviksi mitoitetut turvallisuusratkaisut päätelaitteisiin, palvelimiin ja pilveen. Ratkaisumme pysäyttävät uudet uhat nopeasti ja suojelevat tietoja fyysisissä, virtuaalisissa ja pilviympäristöissä. Alansa johtavan Trend Micro Smart Protection Network -tiedonlouhintaverkon tukemat tuotteemme ja palvelumme pysäyttävät uhat syntysijoillaan internetissä. Vuonna 1988 perustetulla Trend Microlla on maailmanlaajuisesti palveluksessaan yli 5200 työntekijää, joista 1200 asiantuntijaa on erikoistunut tietoverkon uhkien torjuntaan.