UNICYL® vaihtopullon kaasuvalikoimaan uutuutena argon

UNICYL-vaihtopullo on täydellinen ratkaisu kaasun pienkäyttäjälle, joka tarvitsee kaasua satunnaisesti. Kymmenen litran pullo on kevyt kantaa ja helppo ottaa mukaan työpisteeseen.

– Olemme laajentaneet UNICYL-vaihtopulloissa saatavien kaasujen valikoimaa argonilla, jota käytetään suojakaasuna TIG-hitsauksessa, kertoo myyntipäällikkö Harri Virtanen AGAlta.

Muut UNICYL-vaihtopulloissa saatavana olevat kaasut ovat kaasuhitsauksessa polttokaasuna käytettävä asetyleeni, ODOROX®hajuhappi sekä MISON®18, joka on otsonia vähentävä hitsauksen suojakaasu.

AGAn asiakkaiden toiveiden pohjalta kehitetty UNICYL-vaihtopullo on tarkoitettu erityisesti niille, joiden kaasunkulutus on satunnaista, mutta jotka haluavat varmistaa, että kaasua on aina saatavilla. Vaihtopullo on täydellinen ratkaisu muun muassa putkimiehille, harrastehitsaajille, maanviljelijöille ja pienille autokorjaamoille.

UNICYL-vaihtopullo on kustannustehokas vaihtoehto vuokrapullolle. Pullo ostetaan omaksi, ja jatkossa käyttäjä maksaa vain käyttämästään kaasusta – ei pullon vuokrasta tai tarkastuksesta. Tämä on merkittävä etu kaasujen pienkäyttäjille.

UNICYL-vaihtopullojen myyntipisteet löytyvät AGAn myyntipistehausta: www.aga.fi/myyntipisteet.

Harri Virtanen

Myyntipäällikkö, Oy AGA Ab

S-posti: harri.virtanen@fi.aga.com

Oy AGA Ab on osa Linde Groupia, joka on maailman johtavia teollisuuskaasu- ja teknologiayhtiöitä. Linde Groupilla on noin 50 500 työntekijää yli 100 maassa. Suomen AGA on osa Linde Groupin Pohjois-Euroopan yksikköä, johon kuuluvat kaikki Pohjoismaat sekä Baltian maat. AGA on alueensa johtava teollisuuskaasujen toimittaja, jonka kokonaisratkaisuihin sisältyvät mm. kaasut, kaasulaitteistot, prosessiosaaminen sekä koulutus- ja huoltopalvelut. AGAn kehittynyt kaasuteknologia auttaa asiakkaita parantamaan kannattavuutta, turvallisuutta ja laatua sekä suojelemaan samalla ympäristöä.

Avainsanat: