Uusi AQVIA-tuotesarja – täyttä makua, vähemmän sokeria

AQVIA tuo markkinoille uudet AQVIA Soda Premium -juomatiivisteet, makuvaihtoehtoina kola, vadelma ja sitruuna-lime. Uutuusjuomien makeuttajana on luonnollinen sokeri, joka tekee makuelämyksestä täyteläisen. Tuotteet eivät sisällä keinotekoisia makeutusaineita, ja ne ovat hyvä vaihtoehto runsaasti sokeria sisältäville virvoitusjuomille.

– Vuosittain Suomessa ostetaan ja kuljetetaan kotiin valtava määrä virvoitusjuomia ja kivennäisvesiä, vaikka hanaveden laatu on täällä erinomainen. Tuotesarjamme on erittäin hyvä vaihtoehto kaupan virvoitusjuomille. Ja ne sopivat koko perheelle, toteaa AGAn kuluttajatuotteiden avainasiakaspäällikkö Helena Tanskanen.

AQVIA-juomien makeutuksessa käytetään luonnollista sokeria, joka antaa niille täyteläisen maun ja luonteen. Juomat ovatkin varteenotettava vaihtoehto kaupan virvoitusjuomille. Uusien makujen pakkauskoko on 58 senttilitraa, josta valmistuu noin viisi litraa valmista juomaa.

– Luonnollinen sokeri tekee AQVIA Soda Premium -tuotteista erinomaisen vaihtoehdon niille, jotka eivät halua käyttää kevyttuotteita mutta toivovat kuitenkin juomassa olevan vähemmän sokeria kuin tavallisissa virvoitusjuomissa, Helena Tanskanen sanoo.

Helena Tanskanen, avainasiakaspäällikkö, Oy AGA Ab

Puh: 010 242 0549

Sähköposti: helena.tanskanen@fi.aga.com

AGAn hiilihapotuslaite – testivoittaja