• Cocomms Oy/

Uusi Siemens flexInduction – induktiokeittotaso, joka tarjoaa maksimiominaisuudet ruoanvalmistukseen

Siemens tuo markkinoille innovatiivisen, 90 cm leveän flexInduction-keittotason, joka antaa markkinoiden parhaat mahdollisuudet usean eri ruokalajin yhtäaikaiseen valmistamiseen. Keittotason kolme flexInduction -keittoaluetta tunnistavat automaattisesti keittoastioiden koon ja sijainnin, joten keittotasolla voi käyttää samaan aikaan useita erikokoisia astioita.

Siemens flexInduction tuo entistä enemmän vapautta ruoanvalmistukseen. Keittotaso tunnistaa kattiloiden ja pannujen sijainnin ja koon, joten tasolla voi käyttää samanaikaisesti useita erikokoisia pannuja ja niiden paikkoja voi vaihdella tarpeen mukaan. Keittotasolla on myös helppo itse valmistaa useita erilaisia maistuvia tapaksia kotioloissa, tai hyödyntää uusia lisävarusteita, joita ovat perinteinen japanilainen teppanyaki-paistoalusta, grilli ja paistoastia. Paistoastiaan voi hankkia höyrytyslisäosan.

”FlexInduction-keittotaso on hyvä esimerkki siitä työstä, jota Siemens tekee kehittääkseen yhä innovatiivisempia kodinkoneita. Tavoitteemme on tehdä ruoanvalmistuksesta entistä helpompaa ja hauskempaa. Uudet flexInduction-keittoalueet antavat kotikokeille vapaat kädet toteuttaa luovuuttaan ruoanvalmistuksessa”, sanoo BSH Kodinkoneiden markkinointipäällikkö Kristiina Pakarinen.

Lisävarusteilla monipuolisuutta ruoanvalmistukseen
flexInduction -keittoalueille tarkoitetut uudet lisävarusteet tuovat mukanaan luovuutta ruoanvalmistukseen. flexInduction -keittoalueen erittäin tasainen paistotulos saadaan entistä paremmin hyödynnettyä. Japanilainen teppanyaki-paistotaso soveltuu erinomaisesti lihan, kalan, äyriäisten ja kasvisten nopeaan kypsentämiseen. Grillitasolla saa kauniin paistopinnan pihveihin. Paistoastiassa, jossa on höyrylisäosa, ruoka kypsyy niin, että maku, ravintoaineet ja väri säilyvät parhaalla mahdollisella tavalla ja lopputulos on terveellinen.

Innovatiivinen muotoilu
Kuten muissakin Siemens-kodinkoneissa, myös flexInduction-keittotasossa on kiinnitetty paljon huomiota käyttökokemukseen ja muotoiluun. Kaksi reunimmaista induktioaluetta ovat leveydeltään 24 senttimetriä ja korkeudeltaan 40 senttimetriä. Molempien keittoalueiden alla on neljä induktoria, jotka reagoivat keittoastioiden kokoon ja sijaintiin keittoalueella. Keskimmäinen alue on myös 24 senttimetriä leveä ja 30 senttimetriä korkea ja sen alla on kolme induktoria.

Siemens powerBoost -toiminnon sekä 17 tehotason avulla keittoastia kuumenee nopeasti ja tarkasti ja säästää samalla sähköä. Keittotasossa oleva ajastin kytkee tason pois päältä säädetyn ajan kuluttua loppuun, mikäli ajastin on aktivoitu.

Tuotetiedot                                                            Tuotenumero  Suositushinta

Siemens flexInduction                                            EH 975SV17E  3080 €

Tuotekuvat:

Painokelpoiset tuotekuvat kuvapankista: kuvanumerot 5353, 5422, 5421, 5420, 5419, 5418, 5417

Lisätiedot:

Kristiina Pakarinen