Vahva sitoutuminen nosti Miia Juntusen Vuoden 2011 McDonald’s-ravintolapäälliköksi

Vuoden 2011 McDonald’s-ravintolapäälliköksi on valittu Miia Juntunen 72 yrittäjäravintolan ravintolapäälliköiden joukosta. Hän toimii Kuopion Tehdaskadun McDonald’sin ravintolapäällikkönä ja on ollut yhtiön palveluksessa jo yli 15 vuoden ajan useissa eri ravintolan työtehtävissä.

Valintakriteerit kattavat kaikki ravintolan toiminta-alueet: laatu, asiakaspalvelu, ravintolan ja ulkoalueiden siisteys, myynnin ja asiakasmäärien kehitys, kokonaistulos ja henkilöstön työtyytyväisyys ovat avainasemassa valintaa tehtäessä.

Juntunen on onnistunut luomaan ravintolaansa erinomaisen tiimihengen ja hän on erityisesti panostanut henkilöstön hyvinvointiin sekä myynnin tasaiseen kasvattamiseen.

Hänen kuunteleva ja osallistava tapansa toimia kannustaa kaikkia ravintolassa tekemään parhaansa asiakastyytyväisyyden parantamiseksi.

”Olen toiminut kahdeksan vuotta McDonald’sissa ravintolapäällikkönä. Olen viihtynyt monipuolisen työnkuvan, joustavien työaikojen ja erityisesti kehitysmahdollisuuksien vuoksi talossa jo 15 vuotta. Tämä tunnustus on minulle erittäin tärkeä ja motivoiva. Haluan jakaa tunnustuksen työntekijöidemme, kollegoideni ja yrittäjämme kanssa, ilman heitä tämä ei olisi ollut mahdollista, Vuoden Ravintolapäällikkö 2011 Miia Juntunen sanoo.

Rautainen ammattitaito ja jatkuva halu kehittyä

Valintakriteereissä painotettiin erityisesti Vuoden Ravintolapäällikön omaa halua kehittyä ja johtaa samalla ravintolaansa parempiin tuloksiin.

”Miia on työssään määrätietoinen, joustava ja huolellinen. Hän huomioi erinomaisesti henkilökuntamme tarpeet samalla kuitenkin ymmärtäen liiketoimintamme erityispiirteet ja vaatimukset. Myyntimme on kasvanut voimakkaasti, mistä Miia tiimeineen ansaitsee erityismaininnan. Myös Miian halu kehittyä ammatillisesti tekee hänestä Vuoden Ravintolapäällikön 2011, ” summaa yrittäjä Ari Taivalsaari.

Miia Juntunen toimii ravintolapäällikkönä Ari Taivalsaaren ravintolassa Kuopion Tehdaskadulla. Taivalsaari omistaa Jyväskylän, Kuopion ja Joensuun kuusi McDonald's -ravintolaa.

Ravintolapäällikkö Miia Juntunen
Sähköposti miia.juntunen@fi.mcd.com

Yrittäjä Ari Taivalsaari
Sähköposti ari.taivalsaari@fi.mcd.com