Véronique Creissels Airbusin viestinnän johtoon

Véronique Creissels on nimitetty Airbusin viestintäjohtajaksi, jonka vastuulla on Airbusin brändistrategia, mediasuhteet, sisäinen viestintä, messut ja tapahtumat sekä verkkoviestintä. Hän aloittaa tehtävässään kesäkuun alussa ja raportoi suoraan Airbusin pääjohtajalle Fabrice Brégierille.

Véronique Creisselsillä on laajasti kokemusta ilmailualalta sekä muusta korkean teknologian teollisuudesta.

Tällä hetkellä hän on konserniviestinnän johtaja Vallourecissa, joka on markkinajohtaja pääasiassa energiamarkkinoille tarkoitetuissa putkiratkaisuissa. Tätä ennen hän on työskentellyt Thales Aerospace and Defense Mission Systemsissä sekä autoteollisuuden alihankkijassa Faureciassa. Uransa hän aloitti vuonna 1991 Alstomissa.

Anne Hänninen, puh. 040 825 4620, anne.hanninen(at)cocomms.com

Airbus Twitterissä http://twitter.com/Airbus

Airbus
Airbus on johtava lentokoneiden valmistaja, jonka tuotevalikoima on markkinoiden nykyaikaisin ja kattavin ja ulottuu 100 hengen koneista aina 500 paikan koneisiin. Airbus on toimittanut yli 7 000 lentokonetta, ja yhtiöllä on yli 330 asiakasta eri puolilla maailmaa. Tilauskannassa on lähivuosina toimitettavaksi noin 4 400 konetta. Airbus on globaali yritys, jolla on suunnittelu- ja tuotantotoimintoja Ranskassa, Saksassa, Isossa-Britanniassa ja Espanjassa. Tytäryhtiöitä on Yhdysvalloissa, Kiinassa, Japanissa sekä Lähi-idässä. Yhtiön pääkonttori on Toulousessa, Ranskassa. Airbus kuuluu EADS-konserniin.