CDON Group valitsi Collectorin uudeksi laskutuspalvelujen toimittajaksi

Report this content

CDON Group, jonka tytäryhtiöitä ovat Nelly.com, Tretti, Lekmer, CDON ja Fitnesstukku/Gymgrossisten, valitsi Collectorin uudeksi maksupalvelujen toimittajaksi Euroopan markkinoilla.

Collector tarjoaa jatkossa laskutuspalvelut CDON Groupin 2 miljoonalle vuosittaiselle tilaukselle, joiden arvo on yhteensä 180 miljoonaa euroa. Tästä iso osa kohdistuu Suomen markkinoille. Collectorista tulee näin verkkokaupan maksuratkaisujen toiseksi suurin toimittaja Ruotsissa, Norjassa ja Suomessa.

Yhteistyö koskee Norjaa, Suomea, Tanskaa, Saksaa, Itävaltaa, Alankomaita ja Gymgrossistenia Ruotsissa. CDON Groupin tytäryhtiöistä Tretti käyttää jo Collectoria laskutuspalvelujen toimittajana. Loput tytäryhtiöistä siirtyvät asiakkaiksi ennen joulukauppaa. CDON Groupin suuret tilausvirrat edellyttävät erikoisprosesseja myynnin optimoinniksi. Collectorin joustavuus ja halu kehittää erikoisratkaisuja helpottavat CDON Groupin tytäryhtiöiden laskujen käsittelyä.

– Olemme erittäin iloisia CDON Groupin osoittamasta luottamuksesta. Collectorin kyky täyttää Pohjoismaiden suurimman verkkokaupan kaikki vaatimukset on jälleen yksi osoitus siitä, että olemme onnistuneet strategiassamme olla yksi verkkokaupan parhaista laskutuspalvelujen toimittajista, Collectorin toimitusjohtaja Stefan Alexandersson toteaa.

Collector on tarjonnut vuodesta 2005 lähtien verkkokaupoille turvallisen laskutusratkaisun monissa maissa. Nelly.comissa, Trettissä, Lekmerissä, CDONissa ja Fitnesstukussa ostoksia tekevälle asiakkaalle Collectorin laskutuspalvelu merkitsee turvallista ja helppoa maksutapaa. Ostoksen voi maksaa myös Collectorin osamaksulla.

Collector

Collector on luottomarkkinayritys, joka on kehittymässä pankiksi. Tarjoamme mahdollisuuden tehokkaaseen liiketoimintaan tuottamalla yksilöllisiä ratkaisuja nykyisiin rahoitusalan haasteisiin: modernia laskusaatavarahoitusta, joustavia maksujärjestelmiä, ihmisläheistä luotonhallintaa, yksinkertaisia yksityislainoja, käteviä luottokortteja ja kannattavia säästömahdollisuuksia. Yrittäjyys, omistautuneisuus ja eettisyys johtoajatuksinamme mukautamme koko ajan palveluitamme ja tuotteitamme sekä kehitämme uutta. Collectorin nopeasti muuttuva toimintaympäristö, jonka yhteisenä innoituksenlähteenä ovat uudet ideat ja uudenlaiset ajatukset, on tuottanut kasvua jo vuodesta 1999. Vuonna 2013 konsernin liikevaihto oli 697 miljoonaa kruunua. Tulos ennen veroja oli 191 miljoonaa kruunua. Taseen loppusumma oli 4,8 miljardia kruunua. Lue lisää osoitteessa www.collector.fi

CDON Group

CDON tytäryhtiöineen on Pohjoismaiden suurin verkkokauppa, jolla on toimintaa seitsemässä maassa.http://www.cdongroup.com/

Avainsanat:

Lainaukset

Olemme erittäin iloisia CDON Groupin osoittamasta luottamuksesta. Collectorin kyky täyttää Pohjoismaiden suurimman verkkokaupan kaikki vaatimukset on jälleen yksi osoitus siitä, että olemme onnistuneet strategiassamme olla yksi verkkokaupan parhaista laskutuspalvelujen toimittajista.
Stefan Alexandersson