Collector Bank hemmottelee kauppiaita tuotepaketilla Black Friday -kiireiden keskellä

Vuonna 2017 Black Friday Box oli hitti. Tänä vuonna se saa seuraajan Black Friday -puurtajille tarkoitetusta palautumispaketista.

Monet verkkokauppiaat ja myymälät saavat lähiaikoina erikoispakkauksen, jonka sisältä löytyy “palautumispaketti Black Friday -puurtajille”. Yllätyksen takana on Collector Bank, yksi Pohjoismaiden johtavista maksuratkaisujen toimittajista.

Rasia pitää sisällään muun muassa detox-naamion, tuoksukynttilän ja rauhoittavaa yrttiteetä, joiden avulla kauppiaat voivat rentoutua vuoden rankimpiin kuuluvan koitoksen jälkeen. Lahjan myötä Collector haluaa muistuttaa asiakkailleen, että on aina heidän käytettävissään ja valmiina auttamaan hektisimpienkin myyntipäivien haasteissa.

– Teemme tiivistä yhteistyötä kaupan alalla toimivien asiakkaidemme kanssa ja tiedämme, kuinka kiireistä ja intensiivistä työ on Black Fridayn aikaan. Olemme toki apuna ympäri vuoden, mutta haluamme tarjota hieman erityistä tukea vuoden parhaisiin kuuluvaan myyntipäivään, jotta kauppiaat saisivat siitä kaiken irti, kertoo Mikael Anstrin, joka toimii Collector Bankin Payments-liiketoiminta-alueen johtajana.

Vuonna 2017 Collectorin mustat boksit sisälsivät piristäviä tuotteita, kuten ”Kraftsaft”, ”Skörbugg” ja ”Du hinner-spinner”, joiden tarkoituksena oli valmistella kauppiaita Black Friday -ponnistukseen. Tänä vuonna valmistautumisen sijaan olemme keskittyneet rentoutumiseen Black Fridayn jälkeen. Idea ja toteutus ovat Collectorin käsialaa.

– Monet työntekijöistämme ovat itsekin työskennelleet vähittäiskaupassa ja tietävät hyvin, ettei kiire lopu siihen, kun Black Fridaysta on selvitty. Palautumispakkaus tarjoaa mahdollisuuden kerätä voimia ja energiaa ennen joulukaupan alkamista. Ennen kaikkea meistä oli hauskaa osoittaa asiakkaillemme, että välitämme, toteaa Mikael Anstrin lopuksi.

Lisätietoa:

Petri Koskinen, Head of Payments, Collector Bank Finland
Sähköposti: petri.koskinen@collectorbank.fi

Puhelin:
+358 405 006 314

Collector on innovatiivinen, digitaalinen niche-pankki, joka tarjoaa rahoitusratkaisuja yksityis- ja yritysasiakkaille. Yksityissegmentti antaa lainoja yksityishenkilöille, tarjoaa lasku- ja osamaksupalveluita verkkokaupan ja kivijalkaliikkeiden asiakkaille, tuottaa luottokorttipalveluita sekä ottaa vastaan talletuksia. Yritysasiakassegmentti hoitaa etupäässä pienille ja keskisuurille yrityksille suunnattuja yritysrahoitusratkaisuja, kiinteistölainoja, perintätoimintaa asiakkaan laskuun sekä erääntyneiden saatavasalkkujen hankintaa. Yhtiöllä on toimistot Göteborgissa (pääkonttori), Tukholmassa, Helsingissä, Turussa ja Oslossa. Konserni koostuu Collector AB (publ) -emoyhtiöstä, konsernin kokonaan omistamasta Collector Bank AB -tytäryhtiöstä, jonka kautta konserni pääasiallisesti harjoittaa toimintaansa, Colligent Inkasso AB- ja Colligent Norge AS -yhtiöistä, jotka harjoittavat toimeksianto- ja perintätoimintaa, Collector Payments AB- ja Collector Payments Finland Oy -yhtiöistä, joissa hoidetaan osia maksuratkaisutoiminnasta, sekä Collector Venturesista, joka sijoittaa fintechiin. Collector AB (publ) on noteerattu Tukholman Nasdaq-pörssissä.

Collector AB (publ) 556560-0797 | Box 119 14, 404 39 Göteborg | Vaihde +46 10 161 00 00 | Sähköposti  info@collector.se | www.collector.se