• Colornova Oy/

Colornova lanseeraa Kevätmessuilla ympäristöä kunnioittavan, hajuttoman Rust-Oleum Spraymaalin sekä ympäristömerkityn Nitor Wood Care – tuotesarjan

Report this content

Colornova tuo kuluttajamarkkinoille uutta teknologiaa esittelemällä Helsingin Kevätmessuilla 4.4-7.4.2019 korkealuokkaisia ekologisia uutuuksia. Ensiesittelyssä on vesiohenteinen, hajuton spraymaali, joka on jopa 50% riittoisampaa kuin perinteiset liuotinohenteiset aerosolit. Colornovan osastolla on myös ensiesittelyssä helppokäyttöinen, myrkytön, pitkän huoltovälin omaava ympäristömerkitty Nitor Wood Care tuotesarja, joilla käsitellään vaivattomasti terassit, laiturit ja muut puupinnat ulkona.

Uutta! Sprayaa Rust-Oleum COLR spraymaalilla turvallisesti sisällä ja ulkona, ilman hajuhaittoja.
Rust-Oleum COLR Spraymaali on aidosti vesiohenteinen, uutta teknologiaa sisältävä hajuton spraymaali. Maali on selvästi riittoisampaa kuin perinteiset liuotinohenteiset spraymaalit. Tuotekehitys on myös mahdollistanut sen, että maali ei sisällä haitallisia pahanhajuisia liuottimia, jolloin astiaan on saatu enemmän maalia. Tämän lisäksi maali on runsaspigmenttinen, peittävämpi ja valumaton, jolloin työn edistyminen on tehokkaampaa kuin perinteisillä spraymaaleilla. Hajuttoman koostumuksen ansiosta spraymaalia voidaan käyttää turvallisesti sisä- ja ulkotiloissa lähes kaikille pinnoille.

Uutta! Vältä aikaa vievää terassinkäsittelyä vuosiksi eteenpäin Nitor Wood Care – tuotteilla.
Nitor Wood Care – ainutlaatuinen, ympäristömerkitty puunsuojajärjestelmä kaikentyyppisille puupinnoille ulkona kuten terasseille, laitureille ja portaille. Tuotteiden valmistus perustuu piiteknologiaan eivätkä ne sisällä mitään myrkyllisiä aineita. Nitor Wood Care koostuu Wood Cleaner ja Wood Protection -tuotteista.

Nitor Wood Cleaner – tuotteen etuja ovat mm.:

• Bra Miljöval – ympäristömerkitty (Ruotsin luonnonsuojeluliiton myöntämä)
  • Irrottaa tehokkaasti öljyn jäämät, poistaa levää, sienikasvustoa ja hometta
  • Estää kasvuston uudelleen muodostumista puupinnoille vuosiksi eteenpäin
  • Avaa puunsyyn tehokkaasti, kaikille puulaaduille

Nitor Wood Protection – tuotteen etuja ovat mm.:

• Bra Miljöval – ympäristömerkitty (Ruotsin luonnonsuojeluliiton myöntämä)
  • Pitkä huoltoväli – kestää jopa 10 vuotta ja antaa käsitellylle puulle tietynlaisen palosuojan
  • Muodostaa kauniin hopeanharmaan pinnan, jossa on miellyttävä kävellä, pinta ei tikkuunnu eikä ole liukas
  • Kaikille puulaaduille, myös painekyllästetylle

Colornovan osastolla 6e20 on messujen ajan työnäytöksiä. Tule paikalle toteamaan tuotteiden huippuominaisuudet ja voita oma tuotenäytteesi Colornovan Hedelmäpelistä!

Tarkemmat tuotetiedot saatavilla: http://colornova.fi/tuotemerkit/tuotekortit/

Lisätietoja:

Colornova Oy
Markus Lehtimäki – toimitusjohtaja
markus.lehtimaki@colornova.fi – matkapuhelin 050-415 1144

Colornova Oy on suomalainen perheyhtiö, joka maahantuo, myy ja markkinoi sekä kuluttajille että ammattilaisille suunnattuja, maailmalla tunnettuja kodin kunnostamisen merkkituotteita.
Tuotevalikoimaamme kuuluu neljätoista eri tuotemerkin valikoima, joilla voi luoda uuden ilmeen kotiin joko vanhaa entisöiden tai uutta pintaa käsitellen ekologisesti. Valikoimassamme on erikoismaaleja, vahoja, lakkoja, petsejä, öljyjä, työvälineitä, muovilistoja ja suoja-aineita niin kuluttajalle kuin ammattilaisenkin vaativiin kohteisiin. Lisätiedot: www.colornova.fi / Asiakaspalvelu: info@colornova.fi  / P. 010 321 0540

Rust-Oleum sai alkunsa vuonna 1921 Skotlantilaisen laivan kapteenin Robert Fergussonin ideasta ehkäistä ruosteen muodostumista kalan öljyllä. Kehityksen tuloksena hän keksi kalaöljypohjaisen maalin, joka ei haissut pahalle, kuivui yön yli ja esti ruosteen muodostumista.
Loppu onkin historiaa, Rust-Oleum on tänä päivänä osa kansainvälistä RPM konsernia, jonka liikevaihto oli vuonna 2017 5 MRD USD. Konserniin kuuluu 90 tehdasta ympäri maailmaa, työllistäen yli 10.000 alan ammattilaista.

Nitor on yksi Ruotsin suurimmista kemikaalimerkeistä, joka on tänä päivänä osa Alfort konsernia. Yhtiö perustettiin vuonna 1906 johon kuului Alcro-maalit aina 1986 saakka, kunnes maalitehdas yhdistyi Alcro-Beckers Ab:ksi. Yli 100 vuotta vanhan yhtiön vahvuus on edelleen tuotekehityksessä, josta osoituksena Nitor valikoima, johon kuuluu erilaisia kemikaaleja kotiin, talon pinnoille ja puutarhaan. Peruskemikaaleja, liuottimia, pigmenttejä, uima-altaisiin tarkoitettuja kemikaaleja ja auton hoitotuotteita on vain osa laajenevaa Nitor-valikoimaa Suomessa.