Componenta Holding Oyj muutti nimensä...

Report this content

Componenta Holding Oyj muutti nimensä Componenta Oyj:ksi Componenta Holding Oyj:n ylimääräinen yhtiökokous päätti tänään muuttaa yhtiön toiminimen Componenta Oyj:ksi. Uusi nimi otetaan käyttöön heti. Nimenmuutoksen edellyttämä yhtiöjärjestyksen muutos merkitään kaupparekisteriin 9.10.2001. Helsingin pörssissä Componenta Oyj:n kaupankäynti tunnus on edelleen CTH1V. COMPONENTA OYJ Heikki Lehtonen toimitusjohtaja LISäTIETOJA Heikki Lehtonen toimitusjohtaja puh. (09) 225 021 Sirpa Koskinen talousjohtaja Puh. (09) 225 021 Componenta on kansainvälisesti toimiva metalliteollisuuden konserni, jonka tuotantolaitokset sijaitsevat Suomessa ja Ruotsissa. Konsernin liikevaihto on runsaat 200 miljoonaa euroa ja henkilöstön määrä noin 2 000. Componentan osakkeet noteerataan Helsingin Pörssin päälistalla. Konsernin asiakaskuntaa ovat pohjoiseurooppalainen raskas ajoneuvoteollisuus, koneenrakennusteollisuus ja off-road- eli työkoneteollisuus. Componenta on erikoistunut asennusvalmiiden valettujen, hammastettujen ja koneistettujen komponenttien toimituksiin suoraan asiakkaan kokoonpanolinjalle. Componenta Holding Oyj World Trade Center Helsinki, Aleksanterinkatu 17 PL 1132, 00101 Helsinki Puh. (09) 225 021 Fax (09) 2250 2721 http://www.componenta.com ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/10/08/20011008BIT00640/bit0002.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2001/10/08/20011008BIT00640/bit0002.pdf