Componenta-konsernin johto ja hallinto muuttavat

Componenta-konsernin johto ja hallinto muuttavat Componenta-konsernin johto ja hallinto muuttavat Helsingin keskustasta WTC:stä Haagaan. Uusi osoite 1.3.2003 alkaen on Nuijamiestentie 3 C, 00400 Helsinki. Muut yhteystiedot kuten puhelin- ja fax-numerot sekä sähköpostiosoitteet säilyvät ennallaan. Nuijamiestentiellä Haagassa on jo parin vuoden ajan toiminut Componentan osaamiskeskus, josta hoidetaan keskitetysti myynti ja tuotesuunnittelu sekä uusien tuotteiden projektihallinta- ja logistikkapalvelut. Osaamiskeskus toimii linkkinä myös Componentan omien yksiköiden kesken, jolloin tuotteen valmistus ja jatkojalostus voidaan ohjata aina siihen parhaiten soveltuvaan yksikköön. Componentan tuotantoyksiköt, valimot, konepajat ja takomot, sijaitsevat useilla eri paikkakunnilla Suomessa ja Ruotsissa. Helsingissä 24. helmikuuta 2003 COMPONENTA OYJ Heikki Lehtonen toimitusjohtaja LISÄTIETOJA Heikki Lehtonen toimitusjohtaja puh. (09) 225 021 Sirpa Koskinen talousjohtaja puh. (09) 225 021 Componenta on kansainvälisesti toimiva metalliteollisuuden konserni, jonka tuotantolaitokset sijaitsevat Suomessa ja Ruotsissa. Konsernin liikevaihto on 180 miljoonaa euroa ja henkilöstön määrä noin 1 700. Componentan osakkeet noteerataan Helsingin Pörssin päälistalla. Konsernin asiakaskuntaa ovat raskas ajoneuvoteollisuus, energia ja voimansiirtoteollisuus, koneenrakennusteollisuus ja off-road- eli työkoneteollisuus. Componenta on erikoistunut asennusvalmiiden valettujen, hammastettujen ja koneistettujen komponenttien toimituksiin suoraan asiakkaan kokoonpanolinjalle. Componenta Oyj World Trade Center Helsinki, Aleksanterinkatu 17 PL 1132, 00101 Helsinki Puh. (09) 225 021 Fax (09) 2250 2721 http://www.componenta.com ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/02/24/20030224BIT00270/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/02/24/20030224BIT00270/wkr0002.pdf