Componentan ympäristöraportti 2003 on ilmestynyt

Componentan ympäristöraportti 2003 on ilmestynyt Componentan ensimmäinen ympäristöraportti on julkaistu suomeksi ja englanniksi internetissä osoitteessa www.componenta.com/2003/env/index.html. Ympäristöraportista on tehty myös tulostettava pdf-versio, jonka voi tilata Componenta Oyj:stä, puhelimitse (09) 2250 2701, faxitse (09) 2250 2721 tai sähköpostitse ir.componenta@componenta.com. Helsingissä 22. huhtikuuta 2004 COMPONENTA OYJ Pirjo Aarniovuori viestintäpäällikkö Componenta on kansainvälisesti toimiva metalliteollisuuden konserni, jonka tuotantolaitokset sijaitsevat Suomessa, Hollannissa ja Ruotsissa. Componentan ja siihen maaliskuussa 2004 yrityskaupalla liitetyn De Globen yhteenlaskettu liikevaihto vuonna 2003 oli 259 miljoonaa euroa ja henkilöstön määrä noin 2 200. Componentan osakkeet noteerataan Helsingin Pörssin päälistalla. Konsernin asiakaskuntaa ovat raskas ajoneuvoteollisuus, off-road eli työkoneteollisuus, energia-ja voimansiirtoteollisuus sekä koneenrakennusteollisuus. Componenta on erikoistunut asennusvalmiiden valettujen, hammastettujen ja koneistettujen komponenttien toimituksiin suoraan asiakkaan kokoonpanolinjalle. Componenta Oyj Nuijamiestentie 3 C 00400 Helsinki Puh. (09) 225 021 Fax (09) 2250 2721 http://www.componenta.com ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/04/22/20040422BIT00890/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2004/04/22/20040422BIT00890/wkr0002.pdf