Kimmo Virtanen Componentan uudeksi talousjohtajaksi

Kimmo Virtanen Componentan uudeksi talousjohtajaksi Componenta-konsernin uudeksi talousjohtajaksi ja konsernin johtoryhmän jäseneksi on nimitetty KTM Kimmo Virtanen (35). Componentassa 18.8.2003 aloittavan Kimmo Virtasen vastuualueeseen kuuluu koko konsernin taloushallinto ja sen kehittäminen. Kimmo Virtanen siirtyy Componentaan Daniscosta, jossa hän hän on toiminut Danisco Sweeteners -divisioonan talousjohtajana vuodesta 1999 alkaen Lontoossa ja Espoossa. Helsingissä 21. toukokuuta 2003 COMPONENTA OYJ Heikki Lehtonen toimitusjohtaja LISÄTIETOJA Heikki Lehtonen toimitusjohtaja puh. (09) 225 021 Componenta on kansainvälisesti toimiva metalliteollisuuden konserni, jonka tuotantolaitokset sijaitsevat Suomessa ja Ruotsissa. Konsernin liikevaihto on 180 miljoonaa euroa ja henkilöstön määrä noin 1 700. Componentan osakkeet noteerataan Helsingin Pörssin päälistalla. Konsernin asiakaskuntaa ovat raskas ajoneuvoteollisuus, energia ja voimansiirtoteollisuus, koneenrakennusteollisuus ja off-road- eli työkoneteollisuus. Componenta on erikoistunut asennusvalmiiden valettujen, hammastettujen ja koneistettujen komponenttien toimituksiin suoraan asiakkaan kokoonpanolinjalle. Componenta Oyj Nuijamiestentie 3 C 00400 Helsinki Puh. (09) 225 021 Fax (09) 2250 2721 http://www.componenta.com ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/05/21/20030521BIT00070/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/05/21/20030521BIT00070/wkr0002.pdf