Componenta julkistaa vuoden 2012 tilinpäätöstiedotteen 28.2.2013 klo 12.00

Componenta julkistaa vuoden 2012 tilinpäätöstiedotteen torstaina 28.2.2013 klo 12.00. Tiedote on saatavissa yhtiön verkkosivuilla www.componenta.com heti julkistuksen jälkeen.

Tiedotustilaisuus

Tiedotustilaisuus analyytikoille ja tiedotusvälineiden edustajille pidetään samana päivänä 28.2.2013 klo 13.00 Käpylässä, Satotalon auditoriossa, osoitteessa Panuntie 4, 00610 Helsinki. Tarjoilun vuoksi pyydämme ystävällisesti ilmoittautumaan tilaisuuteen 27.2.2013 klo 14.00 mennessä sähköpostitse ir.componenta@componenta.com tai puhelimitse 010 403 2744.

Osallistuminen webcastin kautta

Englanninkielistä tiedotustilaisuutta voi seurata verkossa suorana webcast-lähetyksenä klo 13.00 alkaen. Linkki lähetykseen löytyy osoitteesta www.componenta.com. Kysymyksiä toimitusjohtaja Heikki Lehtoselle voi esittää webcastin kautta tai lähettämällä ne etukäteen osoitteeseen ir.componenta@componenta.com

Helsinki 25. helmikuuta 2013

Pirjo Aarniovuori
viestintäjohtaja

Pirjo Aarniovuori
pirjo.aarniovuori(a)componenta.com

Tiedotusvälineet
www.componenta.com

Componenta on kansainvälisesti toimiva metalliteollisuuden konserni, jonka tuotantolaitokset sijaitsevat Suomessa, Turkissa, Hollannissa ja Ruotsissa. Componentan liikevaihto vuonna 2012 oli 545 miljoonaa euroa ja sen osake listataan NASDAQ OMX Helsingissä. Yhtiö työllistää noin 4 300 henkilöä. Componenta toimittaa valettuja ja koneistettuja komponentteja sekä niistä koostuvia vaativia kokonaisratkaisuja asiakkailleen, jotka ovat globaaleja ajoneuvo-, kone- ja laitevalmistajia.