Componenta Oyj:n vuoden 2016 tilinpäätöksen lykkääminen

Componenta Oyj Pörssitiedote 30.3.2017 klo 10.20

Componenta lykkää tilinpäätöksen julkistamista, koska tilinpäätöksen yrityssaneerausta koskevien liitetietojen viimeistelyyn tarvitaan lisäaikaa.

Componenta julkistaa tilinpäätöksen sisältäen hallituksen toimintakertomuksen, selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä sisältäen palkka- ja palkitsemisselvityksen ja vuosikertomuksen vuodelta 2016 12.4.2017.

Muutos ei vaikuta Componentan varsinaisen yhtiökokouksen ajankohtaan. Varsinainen yhtiökokous on suunniteltu pidettäväksi perjantaina 5.5.2017. Componentan hallitus kutsuu yhtiökokouksen koolle erikseen myöhemmin.

Aikaisemmin vuoden 2017 taloudellista tiedottamista koskevassa tiedotteessaan 7.2.2017 Componenta ilmoitti, että se julkaisee tilinpäätöksen sisältäen hallituksen toimintakertomuksen, selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä sisältäen palkka- ja palkitsemisselvityksen ja vuosikertomuksen vuodelta 2016 7.4.2017.

Helsinki 30. maaliskuuta 2017

Harri Suutari

Harri Suutari

Marko Karppinen

Componenta on kansainvälinen teknologiayhtiö. Componenta toimittaa valettuja ja koneistettuja komponentteja sekä niistä koostuvia vaativia kokonaisratkaisuja asiakkailleen, jotka ovat globaaleja ajoneuvo-, kone- ja laitevalmistajia. Yhtiön osake listataan Nasdaq Helsingissä.