Componenta Oyj on nimittänyt Hanna Seppäsen uudeksi lakiasiainjohtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi

Componenta Oyj, Pörssitiedote, 1.7.2021 klo 11.00

Hanna Seppänen on nimitetty Componenta Oyj:n uudeksi lakiasiainjohtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi

Componenta Oyj:n uudeksi lakiasiainjohtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi on nimitetty OTM, Hanna Seppänen, 47, edeltäjän siirryttyä toisen työnantajan palvelukseen. Hän aloittaa tehtävässään 1.11.2021. Hanna Seppänen on viimeksi toiminut Siili Solutions Oyj:n lakiasioista ja sijoittajasuhteista vastaavana johtajana. Aiemmin hän on toiminut muun muassa Terveystalossa johtavana lakimiehenä sekä lakimiehenä mm. Tallink Siljan ja Orionin palveluksessa.

”Hanna Seppänen on pitkän linjan juridiikan ammattilainen. Toivotamme Hannan meille lämpimästi tervetulleeksi tukemaan ja kehittämään liiketoimintaamme Componentalla”, Componenta Oyj:n toimitusjohtaja Sami Sivuranta sanoo.

"Lähden innolla mukaan rakentamaan Componentan kasvua sen seuraavissa vaiheissa yhdessä henkilöstön, asiakkaiden ja kumppanien kanssa”, Hanna Seppänen sanoo.

Sami Sivuranta

Lisätietoja antaa:

Sami Sivuranta, toimitusjohtaja, +358 10 403 2200
Marko Karppinen, talousjohtaja, +358 10 403 2101

Componenta on kansainvälinen teknologiayhtiö, jonka operatiiviset toiminnot sijaitsevat Suomessa. Componentan teknologiaportfolio on laaja.
Yhtiö valmistaa sekä valettuja ja koneistettuja metallikomponentteja että takeita, putkituotteita ja levyleikkeitä asiakkailleen, jotka ovat paikallisia ja globaaleja ajoneuvo-, kone- ja laitevalmistajia. Yhtiön osake on listattu Nasdaq Helsingissä.

Avainsanat: