Componentan ylimääräisen yhtiökokouksen yhtiökokousasiakirjojen julkaisuajankohta

Componenta Oyj Pörssitiedote 15.11.2016 klo 10.00

Componenta on 26.10.2016 julkaissut kutsun Componenta Oyj:n ylimääräiseen yhtiökokoukseen. Ylimääräisessä yhtiökokouksessa esitetään Componenta Oyj:n välitilinpäätös, konsernitilinpäätös ja hallituksen toimintakertomus. Suomenkieliset yhtiökokousasiakirjat ovat nähtävillä yhtiön nettisivuilla osoitteessa www.componenta.com viimeistään 16.11.2016. Englanninkieliset yhtiökokousasiakirjat julkaistaan samassa osoitteessa viimeistään 23.11.2016.

Helsinki 15. marraskuuta 2016

Harri Suutari

Harri Suutari

Marko Karppinen

Componenta on kansainvälisesti toimiva metalliteollisuuden konserni, jonka tuotantolaitokset sijaitsevat Suomessa, Turkissa ja Ruotsissa. Componentan liikevaihto vuonna 2015 oli 495 miljoonaa euroa ja sen osake listataan Nasdaq Helsingissä. Yhtiö työllistää noin 3 500 henkilöä. Componenta toimittaa valettuja ja koneistettuja komponentteja sekä niistä koostuvia vaativia kokonaisratkaisuja asiakkailleen, jotka ovat globaaleja ajoneuvo-, kone- ja laitevalmistajia.