Muutos Componentan johtoryhmässä

Componenta Oyj, pörssitiedote 19.4.2021 klo 15.00

Componenta Oyj:n lakiasiainjohtaja ja johtoryhmän jäsen Mervi Immonen siirtyy uuteen tehtävään Componentan ulkopuolelle. Mervi Immonen lopettaa Componentan palveluksessa viimeistään kesäkuussa 2021, johon saakka hän jatkaa nykyisessä tehtävässään.

”Kiitämme Merviä hänen panoksestaan Componentalla. Viimeisten vuosien aikana yhtiössä on tapahtunut merkittäviä muutoksia, joiden toteuttamisessa Mervi on ollut aktiivisesti mukana. Toivotan hänelle menestystä uusiin haasteisiin”, sanoo Componentan toimitusjohtaja Sami Sivuranta.

Yhtiö käynnistää välittömästi rekrytointiprosessin tehtävään liittyen.

Sami Sivuranta

Sami Sivuranta, toimitusjohtaja, puh. 010 403 2200

Jakelu:

www.componenta.com

Componenta on kansainvälinen teknologiayhtiö, jonka operatiiviset toiminnot sijaitsevat Suomessa. Componentan teknologiaportfolio on laaja. Yhtiö valmistaa sekä valettuja ja koneistettuja metallikomponentteja että takeita, putkituotteita ja levyleikkeitä asiakkailleen, jotka ovat paikallisia ja globaaleja ajoneuvo-, kone- ja laitevalmistajia. Yhtiön osake listataan Nasdaq Helsingissä.