Consti Talotekniikka Oy pitää Sähköliiton lakkovaroituksen perusteluja heikkoina

Tiedotusvälineille 18.4.2013

Consti Talotekniikka pitää Sähköliiton perusteluja Continentalin työmaasopimuksen purkamisesta heikkoina.

– Kaikki sähköasentajamme ovat täystyöllistettyjä. Kyseisellä työmaalla olemme sitoutuneet käyttämään omaa työvoimaa siinä laajuudessa kuin se on kulloinkin käytettävissä sekä täydentämään sitä tarpeen ja aikataulun mukaan aliurakoitsijoilla. Korostan, että taitava ja motivoitunut oma työvoima on Constille keskeinen kilpailuvaltti, ja huolehdimme erityisesti myös kaikista työnantajavelvoitteista, kertoo Consti Talotekniikan toimitusjohtaja Marko Holopainen.

– Tärkeää on tietää myös, että olemme neuvotelleet asiasta jatkuvasti jo yli viikon ajan ja tarjonneet siihen useita ratkaisumalleja. Neuvottelut jatkuvat maanantaina, ja toivon sovun löytyvän, Holopainen jatkaa.

Marko Holopainen, toimitusjohtaja, Consti Talotekniikka Oy, puh. 0400 458 158

Consti Yhtiöt on Suomen johtava korjausrakentamiseen keskittynyt yritys, jonka toimialat ovat julkisivut, talotekniikka ja korjausurakointi. Tehtävämme on uudistaa kiinteistökantaa tehokkaasti ja luoda arvoa kiinteistöjen omistajille. Consti Yhtiöt toimii valtakunnallisesti noin 700 hengen organisaatiolla. Consti Yhtiöt -konsernin toimitusjohtaja on Kauko Wasenius.