Constille talotekniikkatoimialan laajin laatusertifointi

LEHDISTÖTIEDOTE 26.11.2013 – DNV on auditoinut Consti Talotekniikan laatujärjestelmän ja myöntänyt sille ISO 9001:2008 -standardin mukaisen sertifikaatin. Tietojemme mukaan sertifointi on toimialan laajin Suomessa, sanoo toimitusjohtaja Marko Holopainen.

Consti Talotekniikan sertifioitu laatujärjestelmä kattaa johtamisen lisäksi rakennusten taloteknisen urakoinnin, asuintalojen linjasaneeraukset, modernit viemärisaneerausmenetelmät ja huollon sekä näihin kuuluvan suunnittelun.

– Olemme rakentaneet laatujärjestelmää toiminto toiminnolta jo pitkään. Nyt tehty sertifiointi on tietojemme mukaan toimialan laajin. Laadukkaalla toiminnalla varmistamme asiakkaan tyytyväisyyden toimittamaamme tuotteeseen sekä palveluun, Consti Talotekniikan toimitusjohtaja Marko Holopainen kertoo.

Maailman johtava sertifiointiorganisaatio DNV Business Assurance myönsi Consti Talotekniikalle ISO 9001:2008 -standardin mukaisen sertifikaatin marraskuun alussa.

Standardia sovelletaan niihin organisaation prosesseihin, jotka vaikuttavat laatuun. Sen tärkeimmät kohdat ovat laadunhallintajärjestelmä, johtaminen, resurssien hallinta, tuotteen toteuttaminen, sekä mittaaminen, analysointi ja parantaminen.

– Osaamisestamme on osoituksena myös Rakentamisen Laatu RALA ry:n meille myöntämä pätevyystodistus, joka kattaa teknisen osaamisen ja resurssienhallinnan lisäksi myös yhteiskunnalliset velvoitteet sekä yrityksen taloudellisen tilan. Kehitämme toimintaamme jatkuvasti vastaamaan sekä asiakkaan että tekniikan uudistuvia vaatimuksia ja tarpeita, Marko Holopainen lisää.

Toimitusjohtaja Marko Holopainen, Consti Talotekniikka Oy, puh. 0400 458 158, marko.holopainen@consti.fi

Laatupäällikkö Marjo Kaustell, Consti Talotekniikka Oy, puh. 0400 431 435, marjo.kaustell@consti.fi

Consti Yhtiöt on Suomen suurin korjausrakentamiseen erikoistunut rakennusliike. Korjaamme taloyhtiöitä ja vuokrataloja, hotellihuoneita, ravintoloita, toimitiloja, liikehuoneistoja, julkisia rakennuksia sekä piha- ja viheralueita työllistäen lähes 800 korjausrakentamisen ammattilaista.