Constin vuokratalokorjauksien yksikkö käynnisti ensimmäiset projektinsa

LEHDISTÖTIEDOTE 6.6.2013 – Suomen suurin asuntokorjaaja Consti Yhtiöt on perustanut vuokrakerrostalojen korjauksiin oman yksikön, jonka ensimmäiset hankkeet ovat jo käynnissä Helsingissä. Yksikköä vetää aluejohtajan nimikkeellä rakennusinsinööri Tapio Virta.

Consti Yhtiöiden vuokratalokorjauksien yksikkö on tällä hetkellä 15 toimihenkilön vahvuinen ja kuuluu Consti Julkisivut Oy:ön. Yksikkö hyödyntää projekteissaan myös Consti Talotekniikan ja Consti Korjausurakoinnin resursseja ja erikoisosaamisia.

– Yhteiskunnan ja yksityisten omistajien vuokratalo-omaisuudesta on pidettävä huolta. Koemme, että vuokrataloihin keskittynyt yksikkö voi tarjota parasta palvelua, aluejohtaja Tapio Virta kertoo.

– Tehtäviimme kuuluvat julkisivujen lisäksi vuokratalojen putkiremontit, korjausurakointi sekä tarvittaessa ilmastointi ja pihakorjaukset. Tarpeet vaihtelevat talojen mukaan ja Constin vahvuutena on laaja-alaisuus. Tarjoamme kokonaisvaltaista vastuunottoa ja hyvin johdettua palvelua kiinteistöjen omistajille ja käyttäjille, Tapio Virta jatkaa.

– Ensimmäiset projektimme Satolle ovat jo menossa ja julkistamme muita hankkeita kesän aikana.

Tapio Virta on toiminut aikaisemmin pitkään NCC:llä muun muassa työpäällikön ja työmaainsinöörin tehtävissä. Matkan varrelta löytyy myös kokemusta mittavista entisöintikohteista sekä suunnittelutoimistotyöstä.

Toimitusjohtaja Kauko Wasenius, Consti Yhtiöt Oy, puh. 0400 474 737, kauko.wasenius@consti.fi

Aluejohtaja Tapio Virta, Consti Julkisivut Oy, puh. 050 583 9473, tapio.virta@consti.fi

Consti Yhtiöt on Suomen johtava korjausrakentamiseen keskittynyt yritys, joka uudistaa asuintaloja, toimitiloja, julkisia rakennuksia sekä tarjoaa monipuolisesti korjausrakentamisen ja kiinteistöjen pikakorjausten palveluja. Consti Yhtiöt toimii valtakunnallisesti lähes 700 hengen organisaatiolla. Consti Yhtiöihin kuuluvat Consti Korjausurakointi Oy, Consti Julkisivut Oy ja Consti Talotekniikka Oy.