Coor toimittaa käyttäjäpalvelut VTT:lle

Coor Service Management ja Teknologian tutkimuskeskus VTT ovat solmineet kaksivuotisen käyttäjäpalvelusopimuksen. Sopimuksen myötä Coor vastaa aulapalveluista, postitus- ja kuljetuspalveluista sekä tilajärjestelypalveluista VTT:n neljässä toimipisteessä eri puolella Suomea.

Coorin ja VTT:n välillä solmittu sopimus vahvistaa Coorin asemaa merkittävänä palveluntoimittajana Suomessa erityisesti aulapalvelujen osalta. VTT:lle toimitettava aulapalvelukokonaisuus on Suomen suurin yksittäinen aulapalvelujen toimittamista koskeva palvelusopimus sisältäen yhteensä 20 aulapistettä Espoossa, Jyväskylässä, Oulussa ja Tampereella. Sopimus käynnistyy 1.2.2015.

– Olemme tehneet pitkäjänteisesti töitä palveluidemme kehittämiseksi. VTT:n kanssa allekirjoitettu sopimus on osoitus siitä, että palvelun laatuun liittyvät tekijät ovat tärkeitä asiakkaillemme. On inspiroivaa tuottaa palveluja korkeatasoisten teknologisten ratkaisujen tuottamiseen erikoistuneelle asiantuntijaorganisaatiolle, sillä myös Coorissa panostetaan paljon palvelutoiminnan kehittämiseen ja innovaatioiden hyödyntämiseen palvelutuotannossa, liiketoimintayksikön johtaja Jukka Tuominen Coorista sanoo.

Lisätiedot:

Johan Mild, toimitusjohtaja, Coor Service Management Oy
Puh. 010 234 6000, johan.mild@coor.com

Jukka Tuominen, liiketoimintayksikön johtaja, Coor Service Management Oy
Puh. 010 234 3467, jukka.tuominen@coor.com

Coor on Pohjoismaiden johtavia palveluntoimittajia. Tarjontamme kattaa kaikki tukipalvelut, joita yksityisen tai julkisen sektorin tehokkuus ja toimivuus edellyttävät. Coorilla on erityisosaamista kolmella palvelualueella: käyttäjäpalvelut, kiinteistöpalvelut ja strateginen neuvonta. Yhdistämällä näiden alueiden palveluita tarjoamme ainutlaatuisia, tehokkaita ja joustavia ratkaisuja ja luomme siten lisäarvoa asiakkaillemme. Coorin asiakkaina on erikokoisia ja eri alojen toimijoita yksityiseltä ja julkiselta sektorilta. Coor suhtautuu vastuullisesti asiakkaisiin, henkilöstöön ja yhteistyökumppaneihin sekä toiminnan laajempiin yhteiskunnallisiin ja ympäristövaikutuksiin. Yhtiössä työskentelee noin 8 900 henkilöä pääasiassa Suomessa, Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa. Liikevaihto on noin 955 miljoonaa euroa. Kesäkuussa 2015 yhtiö listautui Tukholman Nasdaq-pörssiin. Lisätietoja osoitteessa www.coor.fi