• Coor Suomi/

Coorilta aulapalvelut Helsingin Diakonissalaitokselle – työllistämisohjelma keskeinen osa yhteistyötä

Coor ja Helsingin Diakonissalaitos aloittavat yhteistyön, minkä myötä Coor tuottaa aula- ja toimistopalvelut Helsingin Diakonissalaitoksen Alppikadun-korttelissa marraskuusta 2016 alkaen. Aula- ja toimistopalveluiden palvelutuotannon lisäksi Coor osallistuu aktiivisesti Helsingin Diakonissalaitoksen työllistämisohjelman toteuttamiseen ja tarjoaa työllistymismahdollisuuksia vaikeasti työllistyville henkilöille.

– Olemme todella tyytyväisiä siitä, että Helsingin Diakonissalaitos valitsi Coorin palveluntuottajaksi aulapalveluihin. Toimeksianto antaa meille mahdollisuuden kehittää toimintaa edelleen ja laajentaa palvelutarjontaa säätiön ja tämän tytäryhtiöiden tarpeita vastaavaksi. Olemme myös yhdessä sitoutuneet tarjoamaan työllistymismahdollisuuksia vaikeasti työllistyville henkilöille, Coorin liiketoimintayksikön johtaja Tuomas Vaalto sanoo.

Työllistämisohjelmaan osallistuminen on Coorille yksi konkreettinen keino tuottaa sosiaalisesti kestäviä palveluja sekä toimia omien yhteiskuntavastuuseen liittyvien tavoitteidensa mukaisesti. Helsingin Diakonissalaitoksen toimitila- ja käyttäjäpalveluiden yksikön päällikkö Elina Impola pitää erittäin tärkeänä, että palveluntuottaja on aktiivinen toimija Diakonissalaitoksen arvojen mukaisen toiminnan toteuttamisessa.

– Meille on tärkeää, että Coor sitoutuu Diakonissalaitoksen ydintehtävän mukaisiin arvoihin omassa palvelutoiminnassaan. Vaikeasti työllistyvien työllistämisohjelma on keskeinen osa alkavaa yhteistyötämme. Toivon yhteistyösopimuksen tuovan myös paljon uusia kehitysideoita palvelutuotannon toteuttamiseen, Elina Impola toteaa.

Tuomas Vaalto, liiketoimintayksikön johtaja, Coor
tuomas.vaalto@coor.compuh. 010 234 3537

Elina Impola, toimitila- ja käyttäjäpalveluiden yksikön päällikkö, Helsingin Diakonissalaitos
elina.impola@hdl.fi, puh. 040 522 3474