Marcus Karsten on nimitetty Coorin Suomen-toimitusjohtajaksi

Marcus Karsten on nimitetty Coor Service Management Oy:n uudeksi toimitusjohtajaksi ja konsernin johtoryhmän jäseneksi 1.10.2018 alkaen. Karsten seuraa tehtävässä Johan Mildiä, joka on siirtynyt toisen yhtiön palvelukseen.

Marcus Karsten on viimeisimmäksi työskennellyt Bravida Finlandin toimitusjohtajana ja sitä ennen Lemminkäinen Talotekniikka Oy:n toimitusjohtajana.

– Olen erittäin iloinen saadessani toivottaa Marcus Karstenin tervetulleeksi Cooriin. Hänellä on vankka kokemus sekä johtotehtävistä että kiinteistö- ja palveluliiketoiminnasta. Olen vakuuttunut siitä, että hänen johdollaan Coorin myönteinen kehitys Suomessa jatkuu, Coorin toimitusjohtaja ja konsernijohtaja Mikael Stöhr sanoo.

Mikael Stöhr, toimitusjohtaja ja konsernijohtaja, Coor
+46 10 559 59 35, mikael.stohr@coor.com

Magdalena Öhrn, viestintäjohtaja, Coor
+46 10 559 55 19, magdalena.ohrn@coor.com