Tampereen Sähkölaitos valitsi Coorin kokonaispalvelujen tuottajaksi

Coor Service Managementin ja Tampereen Sähkölaitoksen välinen yhteistyö laajenee merkittävästi. Nykyisen Ratinan pääkonttorin siivouksen lisäksi Coor vastaa 2.2.2015 alkaen siivous-, ruoka- ja pesulapalveluista Naistenlahden ja Lielahden voimalaitoksilla sekä kiinteistönhoidosta ja ulkoalueista Tampereen Sähkölaitoksen kohteissa.

Yhteistyön laajenemisen seurauksena Tampereen Sähkölaitokselta siirtyy liikkeenluovutuksella Coorille viisi siivoojaa ja yksi kiinteistönhoitaja vanhoina työntekijöinä. Coorin ja Tampereen Sähkölaitoksen välinen sopimus on kestoltaan kolme vuotta, ja sitä voidaan jatkaa optiona aina vuoteen 2021 saakka.

– Olemme iloisia voidessamme laajentaa yhteistyötä Tampereen Sähkölaitoksen kanssa. Uusi palvelukokonaisuus tarkoittaa meille merkittävää liiketoiminnan kasvua sekä energiateollisuuden että Tampereen seudun osalta. Tavoitteenamme on tuottaa korkealuokkaisia tukipalveluja sekä tarjota maukkaita ruokahetkiä yhdessä yhteistyökumppanimme kanssa, toimitusjohtaja Johan Mild Coorista sanoo.

– Valitsimme Coorin, koska he pystyivät rakentamaan tarpeisiimme parhaiten sopivan ratkaisun. Uskomme yhteistyön jatkuvan hyvänä ja vanhojen työntekijöidemme viihtyvän yrityksessä, jonka ydintoimintaa ovat meidän tukitehtävämme, varatoimitusjohtaja Leena Parvio Tampereen Sähkölaitokselta toteaa.

Johan Mild, toimitusjohtaja, Coor Service Management
Puh. 010 234 6000, johan.mild@coor.com

Leena Parvio, varatoimitusjohtaja, Tampereen Sähkölaitos
Puh. 03 5653 5111 (vaihde), leena.parvio@sahkolaitos.fi