• Coor/

Avokonttorista monitilatoimistoon – uusi Smart Office -sivusto esittelee Coorin näkemyksen älykkäistä toimistoratkaisuista

Coor Service Management on Pohjoismaiden johtavia käyttäjä- ja kiinteistöpalveluiden tuottajia, jolla on vankka kokemus erilaisista toimistoratkaisuista. Kokemusta hyödyntämällä Coor on kehittänyt jo yli kuuden vuoden ajan älykästä, tehokasta ja kestävää konseptia monitilatyöskentelyyn ja liikkuvan henkilöstön tarpeisiin. Nyt yhtiö julkistaa konseptia esittelevän sivuston, johon on koottu Coorin tarjoamat innovatiiviset toimistoratkaisut: smartoffice.coor.com

Toimisto on hyvin suunniteltu, kun tilat, prosessit, tekniikka ja palvelut vastaavat liiketoiminnan ja henkilöstön tarpeita. Hyvä toimistokonsepti vaatii kokonaisvaltaista näkökulmaa, jossa eri osatekijät tukevat yhdessä henkilöstön työntekoa ja viihtymistä. Ratkaisujen pitää myös kestää aikaa ja joustaa organisaation tai muiden muuttuvien tarpeiden mukaan. Coor Smart Officen lähtökohtana onkin kokonaisvaltainen elinkaarinäkökulma, jonka keskiössä on henkilöstö.

–Tämän päivän työelämä on entistä virtuaalisempaa ja liikkuvampaa, jota myös älykkään toimistoratkaisun tulee tukea. Coorilla on tarvittava ymmärrys, asiantuntemus ja palvelutarjonta, jotka mahdollistavat näiden uusien tarpeiden kohtaamisen. Tarjoamme tukipalveluiden lisäksi asiantuntijapalveluita tilankäytön tehostamiseen sekä suuren joukon teknisiä älyratkaisuja monitilatoimiston palvelutarpeisiin. Nyt olemme koonneet kaiken tämän yhteen verkkosivustoon, jossa esittelemme oman näkemyksemme älykkäästä toimistoympäristöstä, kertoo Coor Service Managementin innovaatiopäällikkö Kati Barklund.

Coor Service Management on kehittänyt toimistokonseptiaan yli kuusi vuotta. Kun konsernin pääkonttori muutti uusiin tiloihin, Coor Smart Office -konsepti päätettiin jalkauttaa kokonaisuudessaan. Toimistoa käytetään myös uusien innovaatioiden koelaboratoriona, jossa testataan ja kehitetään uusia ratkaisuja.

–Suomessa on noussut tarve kehittää avokonttoreita monitilatoimistoiksi, ja useat Smart Office -ratkaisut ovat jo käytössä eri asiakaskohteissamme. Coor Smart Officen edut ovat moninaiset. Ratkaisut tehostavat tilankäyttöä, mikä säästää rahaa ja ympäristöä. Tilojen houkuttelevuus ja toimivuus taas vahvistavat yrityksen brändiä ja työnantajakuvaa. Kaikkein tärkeintä on kuitenkin se, että tilojen hyvä suunnittelu lisää työtyytyväisyyttä ja tuottavuutta, liiketoiminnan kehitysjohtaja Tuomas Vaalto kommentoi.

Lisätietoja saa osoitteista smartoffice.coor.com ja coor.fi.

Tiedustelut:

Kati Barklund, Innovation Manager Workplace Services, Coor Service Management