Corel brengt talent van gebruikers voor het voetlicht met de Internationale ontwerpwedstrijd voor CorelDRAW 2013

Yli 100 000 dollarin arvosta palkintoja

Maidenhead, Englanti – Perjantai, 1.3. 2013 Corel käynnisti tänään CorelDRAW® International Design Contest -kilpailun. Käyttäjät kaikkialta maailmasta voivat lähettää kilpailuun CorelDRAW®- ja Corel® PHOTO-PAINT™ X6 -ohjelmilla luomiansa töitä sunnuntaihin 30.6.2013 mennessä. Tämän vuoden kilpailussa on kuusi kategoriaa ja yhteensä yli 100 000 dollarin arvosta palkintoja. Kilpailun tavoitteena on kunnioittaa CorelDRAW-käyttäjäyhteisön monipuolisuutta ja luovuutta.

"CorelDRAW International Design Contest tarjoaa käyttäjille mahdollisuuden näyttää taitonsa ja tyylinsä maailmalle", sanoo Corelin grafiikasta vastaavan tuotehallinnan johtaja Gérard Métrailler. "Käyttäjämme innostavat meitä jatkuvasti, ja kilpailu on meidän tilaisuutemme kannustaa heitä työssään, jotta he voivat innostaa myös muita."

Kategoriat ja palkinnot

Osallistujat voivat lähettää töitä seuraavista kategorioista:

• Mainonta/erikoisgrafiikka – flyerit, esitteet, logot, merkit, bannerit, palkinnot, kaiverrokset ja muut mainostamiseen, markkinointiin tai myyntipisteisiin liittyvät designit
  • Kulkuneuvomainokset – auton, rekan, veneen tai muun kulkuneuvon mainospäällysteet
  • Tekstiili-/muotisuunnittelu – muoti, kirjailu ja tekstiilipainatus
  • Yleinen kuvitus ja kuvataide – taiteelliset, luovat ja yksilölliset designit
  • Opiskelijatyöt – työt osallistujilta, jotka ovat virallisesti jonkin oppilaitoksen opiskelijoita
  • Bonuskategoria: Työskentelyvideo – nopeutetut videot työskentelystä CorelDRAW- tai PHOTO-PAINT X6 -ohjelmassa (enintään 10 minuuttia). Tähän kategoriaan voi lähettää myös muihin kategoriaan lähetettyjä töitä

Arviointi tapahtuu heinäkuun 2013 aikana, ja Corel julistaa voittajat elokuun lopussa. Kustakin kategoriasta valitaan kolme voittajaa, joista yksi on päävoittaja, eli yhteensä palkitaan 18 osallistujaa.

Päävoittaja voittaa Roland VersaStudio BN-20 -leikkuri-tulostimen, Wilcom Embroidery Studio Designingin ja 10 000 dollaria käteistä. Muihin palkintoihin kuuluu Wilcomin, SkyFontsin, Wacomin ja Corelin tuotteita.

"Kumppanuus CorelDRAW'n International Design Contest -kilpailun kanssa antaa meille kanavan, jolla autamme suunnittelijoita saamaan kaiken irti tuotteestaan", kertoo Rolandin markkinointi- ja tuotehallintajohtaja Andrew Oransky. "Pääpalkinto VersaStudio on monipuolinen tuotantotyökalu, jolla Corel-käyttäjät voivat laajentaa mahdollisuuksiaan entisestään."

Säännöt

Kaikkiin lähetettyihin töihin pätevät viralliset säännöt, jotka löytyvät osoitteesta www.corel.com/design-contest.

Kaikki työt on lähetettävä CorelDRAW X6:ssa tai Corel PHOTO-PAINT X6:ssa, ja niiden on oltava perillä viimeistään sunnuntaina 30.6.2013 kello 23.59 Pohjois-Amerikan itärannikon aikaa (EST) eli maanantaina 1.7. kello 6.59 Suomen aikaa. Voittajatyöt julkistetaan lauantaina 31.8.2013 tai pian sen jälkeen Kilpailuun osallistujat voivat ladata maksuttoman ja kaikki täysversion toiminnot sisältävän CorelDRAW Graphics Suite X6:n kokeiluversion (PHOTO-PAINT kuuluu kokeiluversioon) kilpailun verkkosivun kautta osoitteesta www.corel.com/design-contest Uuden tilausohjelman kautta osallistujat voivat ladata kaikki täysversion toiminnot sisältävän CorelDRAW Graphics Suite X6 -version käyttöönsä kuukausi- tai vuosiperusteisesti.

Tutustu CorelDRAW-yhteisöön

Tietoja Corelista

Corel on yksi maailman menestyneimmistä ohjelmistoyrityksistä. Sen tuottaa esimerkiksi alan parhaiten tunnettuja grafiikka-, tuottavuus- ja digitaalimediatuotteita. Markkinoiden kattavimman innovatiivisen ohjelmistotuotevalikoiman avulla Corel on luonut itselleen maineen helposti opittavien ja käytettävien ratkaisujen toimittajana. Corelin tuotteiden avulla käyttäjät voivat toimia luovasti ja tuottavasti. Corel on saanut satoja alan palkintoja ohjelmistoinnovoinnista, kehitystyöstä ja laadusta.

Corelin miljoonien ihmisten kaikkialla maailmassa käyttämiin tuotteisiin kuuluu mm. CorelDRAW® Graphics Suite, Corel® Painter®, Corel® PaintShop® Pro, Corel® VideoStudio® ja Corel® WordPerfect® Office. Lisätietoja Corelista on osoitteessa www.corel.com.

© 2013 Corel Corporation. Kaikki oikeudet pidätetään. Corel, Corel-logo, Corel-kuumailmapallologo, CorelDRAW, PaintShop, Painter, PHOTO-PAINT, VideoStudio ja WordPerfect ovat Corel Corporationin ja/tai sen tytäryhtiöiden tavaramerkkejä tai rekisteröityjä tavaramerkkejä. Kaikkia muita nimiä ja mainittuja rekisteröityjä ja rekisteröimättömiä tuotemerkkejä käytetään vain tunnistamistarkoituksessa, ja ne ovat omistajiensa omaisuutta.

Media Contact:

UK, Benelux & Nordics