Uusi PaintShop® Pro X5 yhdistää valokuvien muokkaus- ja suunnittelutyökalut yhdeksi tehokkaaksi ratkaisuksi

Järjestele ja muokkaa taitavasti ja jaa taiteellinen näkemys helposti

Maidenhead, UK – perjantaina 5. lokakuuta 2012 Corel® ilmoitti tänään tehokkaan kotikäyttäjille tarkoitetun valokuvien muokkaus- ja luovan suunnitteluratkaisun PaintShop® Pro X5:n suomenkielisestä julkaisusta. PaintShop Pro X5 tarjoaa kaikki tehokkaat muokkaus- ja digitaalisen suunnittelun työkalut, joita tarvitaan hämmästyttävien kuvien ja ammattimaisten taideteosten tuottamiseen. Helppokäyttöisten ammattimaisten työkalujen ja sisäisten oppimisresurssien avulla kaikki käyttäjät kunnianhimoisesta amatööristä kokeneeseen ammattilaiseen voivat taitavasti järjestellä, muokata ja jakaa valokuva- ja taiteelliset näkemyksensä helposti.

Uusin versio sisältää PaintShopin suosituimpien ominaisuuksien, kuten tasotyylien, siveltimien ja HDR (High Dynamic Range) -työkalujen, päivityksiä ja parannuksia. PaintShop Pro X5 sisältää myös uusia luovia työkaluja, kuten Retro Lab, Pikatehosteet-paletti ja Liukusuodatin-tehoste. Uutta X5:ssä ovat myös innovatiiviset sosiaalisen median integrointi- ja järjestelytyökalut, kuten kasvontunnistus ja Share My Trip, jonka avulla käyttäjät voivat jakaa karttapohjaisia interaktiivisia diaesityksiä.

”Asiakkaiden tarpeet ovat aina olleet PaintShop Pron uusiin versioihin sisältyvien parannusten käyttövoima, ja X5 on tästä täydellinen esimerkki,” sanoi Matt DiMaria, Corelin Executive Vice President ja General Manager of Digital Media. ”Asiakkaamme tulevat erilaisista ammateista, ja heillä on erilaiset luovat taustat, joten olemme kuunnelleet heidän palautettaan ja räätälöineet ja jalostaneet X5:n uusia työkaluja ja päivityksiä heidän tarpeisiinsa sopiviksi. Yhteisön osallistumisen ja tuen ansiosta uskomme, että tämä julkaisu tarjoaa monipuolisten ominaisuuksien valikoiman, joka tekee PaintShop Pro X5 -päivityksestä arvokkaan ja hyödyllisen.”

Uusien ja parannettujen työkalujen kohokohtia:

• UUTUUS! Pikatehosteet-paletti: Sisältää valikoiman esiasetettuja tehosteita ja tyylejä, kuten Taiteellinen, Filmi, Mustavalkoinen ja Maisema. Lisäksi käyttäjät voivat luoda omiaan.
  • UUTUUS! Retro Lab: Luo ja käytä valokuvissa vanhanaikaisia väri- ja kontrastitehosteita saavuttaaksesi vanhojen tai lelukameroiden inspiroiman niille ominaisen tyylin
  • Tehokkaampi! High Dynamic Range -työkalut: Luo voimakkaita MV-kontrasteja, kohdista kuvia helpommin ja käytä esivalintoja HDR-eräkäsittelyssä
  • UUTUUS! Yksittäinen RAW-valokuva: Tämän avulla käyttäjät voivat luoda
    HDR-tuloksia käyttämällä yhtä RAW-valokuvaa
  • UUTUUS! Liukusuodatin-tehoste: Puoliläpinäkyvät liukuvärit, jotka simuloivat erilaisten suodattimien käyttämistä kamerassa
  • Tehokkaampi! Tasotyylit: Sisältää mahdollisuuden käyttää tyylejä, kuten varjostus, hehku ja heijastukset, suoraan Tasot-paletista
  • UUSI ja tehokkaampi! Sivellin: Uusi Vesiväri-sivellin ja tehokkaampi
    Adobe Photoshop -siveltimien tuonti
  • UUSI ja tehokkaampi! Corel Guide: Sisäisiä opetusvideoita, yksinkertaisia opetusohjelmia ja ilmaiseksi ladattavaa sisältöä, kuten PictureTubes™, kuvakehyksiä, siveltimiä, esiasetuksia ja muuta
  • UUTUUS! Paikat: Kartoittaa valokuvia tiettyihin todellisiin sijainteihin, joiden avulla käyttäjät voivat nopeasti katsella ja etsiä kuvia niiden maantieteellisten tietojen perusteella
  • UUTUUS! Share My Trip: Jaa matkakuvasi netissä diaesityksellä, joka linkittää kuvat suoraan interaktiiviseen karttaan
  • UUTUUS! Ihmiset: Kasvontunnistustekniikka, joka auttaa käyttäjiä tunnistamaan ja merkitsemään henkilöitä valokuvien hallinnan ja sosiaalisen jakamisen helpottamiseksi

Hinnat ja saatavuus

PaintShop Pro X5 on nyt saatavana suomeksi, ja sen voi ostaa välittömästi elektronisena latauksena osoitteesta www.corel.com tai Corel-jälleenmyyjältä. Suositusmyyntihinta on 69,99 €.Päivityshinta PaintShop Pro X3- tai uudemman version käyttäjille on 49,99 €. Kaikkiin hintoihin sisältyy ALV. Saatavana on myös volyymilisenssejä kaupallista ja koulutuskäyttöä varten.

Jos haluat lisätietoja Paintshop Pro X5:stä tai ladata ilmaisen, täysin toimivan kokeiluversion, käy osoitteessa www.corel.com/paintshoppro

PaintShop Pro X5 -lisämateriaalia, mukaan lukien arvostelijan materiaali ja kuvia, saat napsauttamalla tästä.

Median yhteyshenkilö:

daniel.donovan@corel.com

Puh: +44(0)1628 589 850

Liity PaintShop Pro -yhteisöön

Tietoja Corelista

Corel on yksi maailman johtavista ohjelmistoyrityksistä, jolla on yli 100 miljoonaa aktiivista käyttäjää yli 75 maassa. Vuosien mittaan olemme rakentaneet mainetta tarjoamalla innovatiivisia, luotettavia tuotteita, jotka on helppo oppia ja käyttää, auttaaksemme ihmisiä saavuttamaan uusia luovuuden tasoja. Ala on vastannut sadoilla palkinnoilla ohjelmistoinnovaatiosta, suunnittelusta ja arvosta.

Corel Corporation tarjoaa eräitä alan tunnetuimpia ohjelmistomerkkejä, kuten Corel®, Pinnacle™, Roxio® ja WinZip®. Tuotesalkkuumme kuuluvat CorelDRAW® Graphics Suite, Corel® PaintShop® Pro, Corel® VideoStudio®, Corel® WordPerfect® Office, Pinnacle Studio™, Roxio Creator®, Roxio® Toast® ja WinZip®. Lisätietoja Corelista on osoitteessa www.corel.com.

© 2012 Corel Corporation. Kaikki oikeudet pidätetään. Corel, Corel-logo, Corel-ilmapallologo, CorelDRAW, PaintShop, Pinnacle, Pinnacle Studio, Roxio, Roxio Creator, Toast, VideoStudio ja WordPerfect ovat Corel Corporationin ja/tai sen tytäryhtiöiden tavaramerkkejä tai rekisteröityjä tavaramerkkejä. WinZip on WinZip International LLC:n rekisteröity tavaramerkki. Kaikkia muita mainittuja nimiä ja rekisteröityjä ja rekisteröimättömiä tavaramerkkejä käytetään vain tunnistustarkoituksiin, ja ne ovat omistajiensa yksinomaista omaisuutta.

Avainsanat: