Uusi Linx-tulostin kasvaa liiketoiminnan mukana

Report this content

Linx Printing Technologies on tuonut markkinoille jatkuvatoimisen CIJ (Continuous Ink Jet) –mustesuihkutulostimen ja merkintälaitteen, jossa on useita ensiluokkaisia toimintoja, kuten nopea ja luotettava kolmirivinen tulostus. Toimintoja voidaan tarvittaessa myös laajentaa. Tulostin esitellään PacTec-messuilla Linxin maahantuojan, Cortex Oy:n osastolla 6c101, 3.-5.syyskuuta Helsingin Messukeskuksessa.

Uusi Linx 5900:n ylläpitokustannukset ovat alhaisimmat tämän tyyppisten tulostimien luokassa, ja sen huoltoväli on jopa 6 000 tuntia.  Koska monien yritysten tulostustarpeet muuttuvat liiketoiminnan kasvaessa, tulostimeen saa erilaisia laajennusmahdollisuuksia, jotka voidaan ottaa käyttöön milloin tahansa.

Linx 5900 sisältää suuren 1 000 viestin muistin ja sisäänrakennetun USB-liitännän entistä nopeampia koodinvaihtoja varten. Suuri ja helppokäyttöinen värikäyttöliittymä auttaa vähentämään merkintävirheitä. Sen opastavat koodauskentät helpottavat ja nopeuttavat merkinnän luomista, ja SureFill®-järjestelmä takaa virheettömän nestetäytön.

Cortex Oy

Cortex kuuluu teknisen tukkukaupan yritysryhmään, jonka muodostavat KTA-Cortex Oy, KTA-Yhtiöt Oy ja Cortex Oy tytäryhtiöineen. Cortex Oy on suomalainen johtava pakkausalan yritys, joka tarjoaa asiakkailleen alan huippuratkaisuja, laitteita ja materiaaleja. Valtakunnallista ja paikallista palvelua jo vuodesta 1960 tarjonnut Cortex toimii Suomessa, Virossa ja Latviassa. Henkilökuntaa Cortexilla on n. 35 ja liikevaihto on n. 15 miljoonaa euroa.