Report this content

Credit Suisse Asset Management nimittää Kristoffer Lindin Pohjoismaiden myyntipäällikökseen Stockholm, December 29, 2003 - Credit Suisse Asset Management (CSAM) on nimittänyt Kristoffer Lindin johtamaan Pohjoismaiden myyntitoimintaansa Vice Presidentin tehtävässä. Hän on vastuussa liiketoiminnan kehittämisestä kaikissa Pohjoismaissa mukaan lukien Ruotsi, Suomi, Norja, Tanska ja Islanti. Lisäksi hänen tehtävänään on perustaa jakelukanavia CSAM:n yhteisöille ja vähittäiskaupalle suunnatulle sijoitusrahastotoiminnalle, mukaan lukien pankit, vakuutusyhtiöt, varainhoitajat ja riippumattomien talousneuvojien (IFA) verkostot. Kristoffer Lind työskentelee Benelux- ja Pohjoismaiden myyntipäällikön James Beddallin välittömänä alaisena. James Beddall kommentoi nimitystä seuraavasti: "Kristoffer Lind on arvokas lisä tiimiimme. Hänellä on kymmenen vuoden kokemus sijoitusneuvonnan alalta, ja hän on todistanut kykynsä rahoitustuotteiden ja -palvelujen markkinoinnissa. Liiketoimintamme kasvaessa voimakkaasti olemme erittäin iloisia saadessamme Kristofferin riveihimme." Lind siirtyy uuteen tehtäväänsä Credit Suisse Private Banking -yksikön Luxemburgin suhdetoimintapäällikön asemasta. Lisäksi hän on toiminut projektipäällikkönä Trygg-Hansan Kapitalforvaltningissa ja asiakkuuspäällikkönä Luxemburgin SEB Private Bankissa. Kristoffer Lindillä on oikeustieteen tutkinto Lundin yliopistosta (LLM, Master's of International Laws). ### Credit Suisse Asset Management (CSAM) on Credit Suisse First Bostonin yhteisöjen ja rahastojen varainhoitoon keskittyvä yksikkö ja osa Credit Suisse -konsernia, joka on yksi maailman suurimmista rahoituslaitoksista (hallinnossa olevat varat n. 906,5 miljardia dollaria). Credit Suisse First Boston (CSFB) on johtava maailmanlaajuinen sijoituspankki, joka palvelee sekä yritysten, yhteisöjen, julkisen vallan että yksityisten sijoittajien sijoitustarpeita. CSFB:n toimintaan kuuluvat arvopaperien emissiot, myynti ja kauppa, sijoituspankkitoiminta, yksityispääoma, rahoitusneuvontapalvelut, sijoitustutkimus, riskipääoma, yhteistyö meklarien kanssa ja varainhallinta. CSFB:llä on 69 toimipistettä 34 eri maassa viidellä mantereella. Se kuuluu liiketoimintayksikkönä johtavaan maailmanlaajuiseen Credit Suisse -rahoituspalvelukonserniin, jonka pääkonttori sijaitsee Zürichissä. Lisätietoja Credit Suisse First Bostonista on www-sivuilla osoitteessa http://www.csfb.com. Credit Suisse Asset Management -yhtiöllä oli 30.9.2003 palveluksessaan 1 985 työntekijää maailmanlaajuisesti ja sen hoidossa varoja noin 312,7 miljardin dollarin arvosta. Tätä ei pidä ymmärtää palvelutarjouksena CSAM:n taholta. Lisätietoja Credit Suisse Asset Managementista on osoitteessa http://www.csam.com. Lisätietoja: Credit Suisse Asset Management Sweden Kristoffer Lind +46 705 93 95 86 Share Communications Goran Sachs +46 - 8 402 89 48 Internet: www.csam.com/se/ppm ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/12/29/20031229BIT00580/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/12/29/20031229BIT00580/wkr0002.pdf