Bitcoin Prime

Bitcoin ja muut kryptovaluutat ovat viime vuosina kasvattaneet suosiotaan. Sijoittajien keskuudessa ei ole voinut välttyä kuulemasta kertomuksia bitcoin-kaupanteon tuomista hurjista voitoista. Yhä useammat tavalliset ihmiset ovat uskaltautuneet kokeilemaan kryptovaluuttakauppaa.

Bitcoinin suosion kasvu on synnyttänyt markkinoille erilaisia kaupankäyntirobotteja. Robotteja on käytetty apuna rahoitusmarkkinoilla jo pitkään, mutta bitcoinien kohdalla ne ovat lyöneet läpi oikeastaan vasta aivan viime aikoina. Yksi suosituimmista bitcoinien kaupankäyntiin suuntautuneista ohjelmistoista on Bitcoin Prime. Prime ei siis ole kaupankäyntialusta, vaan erillinen ohjelmisto, jonka avulla kauppaa voidaan käydä.

Bitcoin Prime auttaa sijoittajaa automatisoimaan kaupankäyntiään bitcoinien osalta. Sovelluksen avulla niin uudet kuin edistyneemmätkin sijoittajat pääsevät käsiksi reaaliaikaiseen tietoon ja analyyseihin. Jatkuva markkinoilla liikkuvan tiedon prosessointi osoittaa, mitkä olisivat kannattavimpia toimenpiteitä bitcoinien suhteen.

🏷️ Klikkaa tästä rekisteröityäksesi Bitcoin Prime nyt!

Miten Bitcoin Prime toimii?

Bitcoin Prime on tekoälypohjainen kaupankäyntijärjestelmä, joka analysoi markkinoita ja niihin liittyviä suuntauksia ja tapahtumia. Analyyseihin perustuen se laskee erilaisia algoritmeja ja sen mukaan sekä ostaa että myy bitcoineja. Prime ei suinkaan ole ainoa bitcoinien kaupankäyntiin suuntautunut ohjelmisto, vaan niitä löytyy markkinoilta jopa useita satoja.

Bitcoin Prime toimii samalla periaatteella kuin muutkin kryptovaluutan kaupankäyntiin suuntautuneet ohjelmistot. Niiden toimintatapa on helppo ymmärtää, kun lähestyy asiaa miettimällä pörssikursseja, jotka ovat useimmille tutumpi käsite kuin kaupankäynti bitcoineista. Kryptovaluuttakauppa toimii periaatteessa aivan samalla tavalla kuin osakekauppa. Bitcoineja ostetaan, kun niiden arvo on alhaisempi, ja niitä myydään, kun niiden arvo on korkealla. Bitcoin Prime pyrkii luonnollisesti tuottamaan mahdollisimman paljon voittoa.

Bitcoin Primen taustalta löytyy rautaista ammattitaitoa. Perustajajäseniin lukeutuu useampia alan veteraaneja, jotka hallitsevat kaikki kryptovaluuttakauppaan liittyvät asiat. Bitcoin Prime sopii ammattimaisen sijoittajan kaupankäyntivälineeksi helpottamaan bitcoinien kauppaa. Ohjelmisto sopii myös vasta-alkajalle, jolla ei ole bitcoineista tai pörssikaupasta juuri minkäänlaista tietoa.

Ohjelma tarjoaa kryptovaluutan kaupankäyntiin paljon erilaisia työkaluja, jotka auttavat kaupankäynnin sujuvuudessa ja parantavat potentiaalisten tuottojen mahdollisuuksia. Pidempään kryptokauppaa harjoittaneille sijoittajille Bitcoin Prime tarjoaa useita erilaisia tapoja kaupankäyntiä varten.

Yksi tuore tulokas on CFD-kaupankäynti. Contract For Difference eli CFD on ollut aiemmin käytössä lähinnä eri rahalaitosten välisessä toiminnassa. CFD tarkoittaa hintaerosopimusta. Sopimus tehdään suurimmaksi osaksi sijoittajan ja välittäjän kesken. Oleellinen sisältö liittyy kaupankäynnin kohteena olevan tuotteen arvonmuutoksiin. CFD-kaupankäynti on kannattavinta laskusuhdanteen aikana. Hintaerosopimukseen perustuvaa kaupankäyntiä on mahdollista hyödyntää myös Bitcoin Primessä.

Näin pääset alkuun Bitcoin Primen käytössä

Bitcoin Prime on jokaisen ihmisen saatavilla, eikä sen käyttö maksa mitään. Primen hyödyntäminen vaatii kuitenkin tilin avaamisen. Rekisteröintilomake löytyy Bitcoin Primen virallisilta nettisivuilta. Tilin käyttöönottaminen vaatii vahvan tunnistautumisen. Primen käyttö on mahdollista heti sen jälkeen, kun ohjelmisto on vahvistanut rekisteröitymisen.

Avaa Bitcoin Prime -tili

Ensin tulee luoda tili. Rekisteröintilomake löytyy mm. Bitcoin Primeä virallisesti edustamien sivustojen kautta. Lomakkeelle täytetään nimi, puhelinnumero ja sähköpostiosoite. Sen jälkeen luodaan oma salasana ja suoritetaan vahva tunnistautuminen esimerkiksi verkkopankin tai mobiilitunnistautumisen kautta. Tili vahvistetaan sähköpostiin saapuneen linkin kautta. Kun ohjelmisto on vahvistanut tilin, voidaan palvelun käyttö aloittaa.

Lomakkeen täyttäminen ei ole vaikeaa, eikä siihen kulu aikaa muutamia minuutteja enempää. Älä siis epäröi kokeilla Bitcoin Primeä, vaan astu rohkeasti tutustumaan bitcoin kaupankäynnin ihmeelliseen maailmaan.

Tee talletus ja harjoittele demotilillä

Ennen todellisen kaupankäynnin aloittamista ja oikeiden sijoitusten tekemistä tarvitaan niitä varten sijoituspääomaa. Alkutalletus on ensimmäinen askel, joka on minimissään 250 dollaria. Summa on kokonaan asiakkaan sijoitettavissa.

Sijoituksen tekeminen on mahdollista joko verkkopankin kautta tai pankki- ja luottokortilla. Myös yleisimmät maksupalvelut ovat käytettävissä. Kaikki Bitcoin Primessä tapahtuva rahaliikenne asiakkaan talletusten sekä tuottojen osalta on täysin maksutonta, eikä Prime veloita minkäänlaista palvelumaksua.

Alkutalletuksen jälkeen voit lähteä kokeilemaan Bitcoin Primen käyttöä demotilin kautta. Käytettävissäsi ovat kaikki Bitcoin Primen ominaisuudet, eikä demotilin käyttöön liity minkäänlaisia taloudellisia riskejä.

Demotilin avulla harjoitteleminen kannattaa, sillä sen jälkeen siirtyminen todelliseen kaupankäyntiin on huomattavasti helpompaa. On hyvä perehtyä ohjelman eri ominaisuuksiin omassa rauhassa, omaan tahtiin. Tutustuminen hälventää epäilyksiä ja tekee oikean kaupankäynnin toteuttamista huomattavasti helpompaa.

Aloita kaupankäynti

Kun Bitcoin Primen käyttö tuntuu olevan hallussa, voidaan siirtyä oikean sijoittamisen puolelle. Sitä ennen ohjelmaan tulee luoda strategia kaupankäyntiä varten. Se saattaa kuulostaa monimutkaiselta, mutta ei ole sitä lainkaan. Strategian ominaisuudet ovat määriteltävissä ohjelmiston asetusten kautta. Valittavissa on mm. enimmäissumma kaupankäyntiä varten, tappiorajat, halutut kryptovaluuttaparit sekä useita muita asetuksia.

Kryptorobotti aloittaa kaupankäynnin asetusten määrittämisen jälkeen. Kaupankäynti alkaa nappia painamalla ja sitä käydään automaattisesti niin kauan kuin asiakas sitä haluaa.

Turvallisuus

Aina ennen bitcoin-robotin käyttöä on erittäin tärkeää varmistua siitä, että kyseessä on turvallinen palvelu. Osa palveluista on silkkaa huijausta, joten asiaan on syytä perehtyä kunnolla. Internetistä löytyy runsaasti tietoa bitcoinin ja muiden kryptovaluuttojen käyttöön keskittyneistä ohjelmistoista. Joidenkin ohjelmistojen kohdalla kryptorobottien toiminnan kuvaillaan pääsevän jopa yli 95 prosentin tarkkuuteen, mutta tämä luku ei varsinaisesti perustu mihinkään realistiseen toteamukseen.

Erilaisiin arvosteluihin tutustuminen on hyvä vaihtoehto, kun halutaan kuulla mielipiteitä hyödyistä ja haitoista. Niiden avulla saattaa löytyä tietoa myös siitä, onko ohjelmisto turvallinen vai jopa täyttä rosvousta. Arvosteluiden ei kannata tietenkään antaa liikaa vaikuttaa omiin suunnitelmiin, mutta kun arvostelijoita on suurempi määrä, saadaan siitä jotakin suuntaviivaa.

Bitcoin Primestä löytyy runsaasti arvosteluita ja käyttäjien kommentteja. Suurin osa käyttäjistä on ollut erittäin tyytyväisiä. Käyttäjien kommenttien perusteella vaikuttaa siltä, että Bitcoin Prime on turvallinen väylä kaupankäynnille.

Bitcoin Primen virallisella sivustolla on SSL-suojaus jokaisella sivulla, mikä merkitsee sitä, että kaikki tieto on turvassa ulkopuolisilta tahoilta. Mikäli tietomurto tapahtuisi, asiakkaan tiedot ovat turvassa AES eli Advanced Encryption Standard -protokollan ansiosta. Prime vaikuttaa luotettavalta ja turvalliselta kaupankäyntiohjelmalta.

Bitcoin Primen tuomat mahdollisuudet

Bitcoin Prime tarjoaa ihan jokaiselle kryptovaluuttakaupasta kiinnostuneelle tilaisuuden tavoitella parempia tuottoja. Oli sitten konkari tai aloittelija, Bitcoin Primen käyttäminen onnistuu pienen oppitunnin jälkeen. Sijoittajat säästyvät suurelta vaivalta, kun ohjelma tarkkailee kursseja automaattisesti. Bitcoin Prime antaa mahdollisuuden käyttää aikaa muuhunkin kuin taloudellisen tilanteen aktiiviseen seurantaan.

Tuottoa ilman vaivannäköä

Useampi Bitcoin Primen käyttäjä on todennut, että tuloa on mahdollista saada suhteellisen tasaisesti jopa päivittäin. Robotti tarkistaa lakkaamatta erilaisia tarjouksia hyödyntäen ne parhaansa mukaan. Kaikki tapahtuu automaattisesti ja turvallisesti, eikä sijoittajan tarvitse jatkuvasti seurata markkinoita itse.

Tilanteen tasalla pysymistä helpottaa entisestään se, että palvelun käyttäminen on mahdollista tietokoneen lisäksi myös erilaisten älylaitteiden, kuten kännyköiden ja tablettien kautta.

Helppokäyttöisyys, maksuttomuus ja nopeus

Ohjelma on helppokäyttöinen, ja sen avulla valuuttakauppa onnistuu jopa täysin kokemattomilta sijoittajilta. Bitcoin Primellä on kuitenkin paljon annettavaa myös ammattimaisille sijoittajille. Esimerkiksi CFD-kaupankäynti on mainio lisä sijoittajan vaihtoehtoihin.

Selkeän ohjelman käytön oppiminen on vaivatonta, eikä strategian laatiminenkaan ole lainkaan vaikeaa. Lähes kaikki muu, kuten tuottojen nostaminen tai talletusten tekeminen, on asiakkaan omasta tahdosta kiinni. Näitä toimenpiteitä voit tehdä täysin veloituksetta.

Automatisoitu kaupankäynti säästää aikaa ja helpottaa sijoitusten tekemistä huomattavasti. Yksi Bitcoin Primen parhaista puolista on sen nopeus tuottojen siirtämisessä. Sijoittaja saa tuotot pankkitililleen aina 24 tunnin sisällä.

Yhteenveto

Bitcoin Prime avaa helppokäyttöisyytensä ansiosta entistä suuremmalle yleisölle mahdollisuuksia tienata kryptovaluutoilla. Ilmainen palvelu on myös houkutteleva tilaisuus lähteä tutustumaan bitcoinien ihmeelliseen maailmaan.

Kaupankäynnissä on aina omat riskinsä, vaikka Bitcoin Primen avulla saatatkin välttyä pahimmilta tappioilta. Ohjelmaa käyttäessäsi sinun tulee muistaa se, että vastuu rahoista pysyy kaikesta huolimatta aina sinulla. On hyvä tutustua hieman kryptovaluuttaan liittyviin asioihin ennen kuin lähdet tekemään kauppaa. Se tekee Bitcoin Primen käyttämisestä myös mielenkiintoisempaa.

Kryptovaluutoilla kaupankäynti ei ole koskaan täysin varmuudella ennustettavissa. Yllätyksiä saattaa tulla, vaikka kaupankäyntistrategia olisi paras mahdollinen. Bitcoin Prime kuitenkin parantaa onnistumismahdollisuuksia huomattavasti.

FAQ eli usein kysytyt kysymykset

Maksaako Bitcoin Primen käyttö?

Bitcoin Primen käyttö on täysin ilmaista, mutta sen käyttämiseksi vaaditaan alkusijoitus, joka on vähintään 250 euroa. Rekisteröitymisen jälkeen ohjelman käyttöä voi harjoitella ilmaiseksi demo-tilin kautta. Ohjelma ei veloita palkkioita rahansiirroista.

Voiko Bitcoin Primeä käyttää, vaikkei olisi kokemusta sijoittamisesta?

Ohjelman käyttäminen on erittäin helppoa, joten sitä voi käyttää, vaikkei sijoittamisesta olisi minkäänlaista kokemusta.

Saako sijoitukselle varmasti tuottoa Bitcoin Primen avulla?

Sijoittamiseen kuuluu aina riskejä, eikä varmoja tuottoja voida luvata. Useammat Bitcoin Primen käyttäjät ovat kuitenkin tienanneet tasaisesti lähes päivittäin.

Mitä, jos haluan lopettaa Bitcoin Primen käytön?

Kaupankäynti voidaan lopettaa milloin vain. Et siis joudu sitoutumaan mihinkään määräaikaan Bitcoin Primen käyttäjänä.