CUPRA julkistaa yksityiskohtia uudesta CUPRA Terramarista

• Tänään Barcelonan CUPRA Cube avataan Louis Vuitton 37th America's Cup -tapahtumassa Barcelonassa ja samalla paljastetaan ensimmäiset yksityiskohdat CUPRA Terramarista ennen sen maailmanensi-iltaa
  • Uusi CUPRA Terramar on urheilullinen ja sähköistetty SUV-malli, joka osoittaa kunnioitusta Terramarin kilparadalle
  • CUPRA Terramarin ulkomuoto on uuden CUPRA-muotoilukielen mukainen – rohkea ja itsevarma
  • Katso suora lähetys 3. syyskuuta klo 13.15 (Suomen aikaa): https://youtube.com/live/044s9WOkMyM?feature=share

Odotus on melkein ohi. CUPRA Cuben lähtölaskennan päättyminen merkitsee Louis Vuitton 37th America's Cup -tapahtuman alkua Barcelonassa, ja tänään CUPRA julkistaa yksityiskohtia CUPRA Terramarista, kilpailun virallisesta autosta, ennen sen maailmanensi-iltaa, jota vietetään 3.9.2024.

Tulevina päivinä Barcelonan rannalle asennettu ajastin näyttää joitain yksityiskohtia brändin uudesta mallista. CUPRA Cube näyttää myös tietoa eri kilpailuista sekä tuloksista ja sijoituksista varmistaakseen, että kilpailun fanit ovat aina ajan tasalla.

Uusi CUPRA Terramar saapuu markkinoille nostaakseen CUPRAn Euroopan nopeimmin kasvavan segmentin hotspotiksi. Malli on kunnioitus Sitgesissä sijaitsevalle Terramarin kilparadalle, jossa CUPRA esiteltiin ensimmäisen kerran maailmalle. Tämä sähköistetty SUV-malli on uuden aikakauden uusi sankari, joka on luotu uuden CUPRA-muotoilukielen mukaisesti, ja se yhdistää täydellisesti tunnetta ja suorituskykyä.

Ainutlaatuisen CUPRA DNA:n rohkea ja itsevarma ilme yhdistää uuden sukupolven ladattavan hybriditeknologian ja kattavan digitalisoinnin sekä ekologisia piirteitä ja parantaa samalla ajo-ominaisuuksia.

CUPRA Terramarin maailmanensi-ilta on unohtumaton tapahtuma, joka kokoaa CUPRA-heimon kokemaan brändin uuden aikakauden kilpailun yhteydessä, jossa ei ole toista sijaa.

Maailmanensi-illan suora lähetys alkaa 3.9.2024 klo 13.15 (Suomen aikaa) YouTubessa: https://youtube.com/live/044s9WOkMyM?feature=share