CUPRA Tavascanin maailmanensi-ilta Berliinissä 21.4.2023

Report this content

CUPRA jatkaa valitsemallaan tiellä – se tulee rikkomaan perinteisiä rajoja ja haastamaan nykypäivän autoilukulttuuria.

Laajennamme näkökantoja, lisäämme vauhtia sähköistymiseen, häivytämme fyysisen ja virtuaalisen maailman rajoja – olemme tiellä, jossa pääsemme kokemaan enemmän tunteita kuin koskaan aikaisemmin.

Exponential Impulse -tapahtuma tulee olemaan ikimuistoinen ja kaikki CUPRA Tribe -heimolaiset pääsevät yhdessä juhlimaan CUPRA Tavascanin maailmanensi-iltaa – brändin ensimmäistä täyssähköistä SUV-coupé-mallia. Paljastamme myös uusimmat innovaatiomme, jotka tulevat inspiroimaan tulevien sukupolvien autoihailijoita.

CUPRA Tavascanin maailmanensi-iltalähetystä voi seurata YouTube-kanavan kautta 21.4.2023 klo 19.30 alkaen (Suomen aikaa): https://www.youtube.com/watch?v=YqAZkUwkWTs

Lisätietoja: Riitta Karjalainen, viestintäpäällikkö, K Auto Oy | CUPRA, riitta.karjalainen@k-auto.fi, puh. 040 578 3924.

Avainsanat: