• CUPRA | K-Auto/

CUPRAlta rohkea myymäläavaus Jyväskylään – avajaistarjouksena CUPRA Born täyssähköauto hinta alkaen 36 390 euroa

Euroopan ja Suomen markkinoilla nopeimmin markkinaosuuttaan kasvattaviin autobrändeihin lukeutuva CUPRA on laajentanut nyt Jyväskylään. Brändin uusin CUPRA Corner-konseptilla toteutettu liike avattiin tämän viikon maanantaina erinomaiselle paikalle samaan kiinteistöön K-Citymarket Seppälän kanssa.

Kyseessä on ainutlaatuinen ja rohkea sijainti autokaupalle sekä tärkeä avaus koko K-Autolle.

“Haluamme haastaa perinteistä automyymäläkonseptia. Jyväskylän liikkeen sijainti heti hypermarketin yhteydessä tarjoaa ihmisille mahdollisuuden tutustua CUPRAan vaikka arkisen kauppareissun yhteydessä”, sanoo K-Auton CUPRAsta vastaava liiketoimintajohtaja Jukka Kiuru.

Kokonsa puolesta pienempi CUPRA Corner liike- ja näyttelytila on toteutettu uniikin CUPRA Garage -konseptin mukaisesti. Molemmat on suunniteltu heijastamaan brändin syvintä ydintä ja DNA:n ainutlaatuisuutta, hienostuneisuutta ja suorituskykyä. Molempien perustana on brändin vahva identiteetti, joka keskittyy muotoiluun ja materiaaleihin, joista merkittävimpiä ovat puu, teräs ja kupari.

Jyväskylän liikkeessä on CUPRAn malleista näytillä ja koeajettavissa Born ja Formentor, jotka ovat brändin suosituimpia malleja Suomessa. Koeajamaan pääsee näiden mallien lisäksi halutessaan myös Leon Sportstourer -mallin ladattavan hybridin.

Ensimmäinen CUPRA Garage avattiin Vantaalle elokuussa 2023, mutta lisää on tiedossa jopa seitsemän liikkeen verran ympäri Suomea alkaneena vuonna. Edellinen CUPRA Corner taas avattiin Ouluun marraskuussa.

CUPRA Born Limited Edition nyt myynnissä

Jyväskylän liikkeen avajaisten kunniaksi täyssähköisestä CUPRA Bornista julkaistaan erityinen Limited Edition -kampanjamalli. CUPRA Born Limited Edition on myynnissä Jyväskylän lisäksi kaikissa K-Auton CUPRA-liikkeissä. Kampanjamalli on tilattavissa rajoitetun ajan, aina maaliskuun loppuun saakka tai kunnes varattu tuotantokapasiteetti on täynnä. CUPRA Born 58 kWh 150 kW Limited Editionin hinta alkaen on 36 390 euroa. Limited Edition -mallin lisäksi metallivärin saa nyt veloituksetta koko CUPRA Born -mallistoon.

“Suoraviivainen jakelumallimme yhdistettynä tehtaan parantuneeseen tuotantokapasiteettiin mahdollistavat myös sähköautojen entistä kilpailukykyisemmän hinnoittelun. Uskomme, että CUPRA Born Limited Edition on täydellinen vaihtoehto asiakkaille, jotka etsivät kohtuuhintaista sähköautoa, mutta eivät ole valmiita tinkimään sen ominaisuuksista tai varustelusta”, Kiuru jatkaa.

CUPRA Born Limited Edition hinnasto: https://bit.ly/CUPRABornLimitedEditionHinnasto

Jyväskylän CUPRA Cornerin virallisia avajaisia vietetään lauantaina 17. helmikuuta klo 10 eteenpäin. Tervetuloa mukaan avajaishulinoihin! Nopeimmille luvassa upeita CUPRA-sinkkiämpäreitä.