CUPRAn vauhti kiihtyy – ladattavien autojen mallisto nyt entistä edullisemmin

• CUPRA Born täyssähköauton ja ladattavien hybridien hinnat laskevat - etu jopa 4 000 euroa
  • CUPRA Born täyssähköauto hinta alkaen 38 390 euroa
  • CUPRA Formentor ladattava hybridi hinta alkaen 39 390 euroa
  • CUPRA Leon ladattava hybridi hinta alkaen 41 990 euroa

Syyskuussa avattiin Suomen ensimmäinen CUPRA Garage Vantaalle ja sen avajaisia juhlistettiin huikeilla avajaiskampanjoilla. CUPRA tekikin syyskuussa uuden myyntiennätyksen Suomessa ja jaossa olleiden ämpäreiden lisäksi jotkin automallit olivat loppua varastosta.

Suomen markkinaan luodun uuden strategian mukaisesti CUPRA Born täyssähköauton sekä CUPRA Leon, Leon Sportstourer ja Formentor e-HYBRID ladattavien hybridien hintoja lasketaan pysyvästi lokakuusta alkaen. Mallista riippuen hinnanalennus on jopa 4 000 euroa. CUPRA Born 150 kW (204 hv) 58 kWh:n akulla hinta alkaen on nyt 38 390 euroa. CUPRA Leon e-HYBRID -malliston hinnat alkavat 41 990 eurosta ja CUPRA Formentor e-HYBRID -malliston alkaen hinta on 39 390 euroa.

”Olemme hyvin tyytyväisiä CUPRA Garagen avausta seuranneeseen kauppavauhtiin. CUPRA-brändi näyttää todenteolla kiinnostavan suomalaisia autoilijoita. Hinnoittelemalla nyt uudelleen koko CUPRA-malliston ladattavat hybridit, ovat ne entistäkin laajemman asiakaskunnan saavutettavissa”, kertoo K-Auton CUPRAsta vastaava liiketoimintajohtaja Jukka Kiuru. ”Ennakoin CUPRAn nousevan nopeasti myös työsuhdeautoilijoiden laajaan suosioon houkuttelevien verotusarvojen myötä”, Kiuru jatkaa.

Täyssähköinen CUPRA Born on ollut merkin myydyin malli Suomessa lanseerauksestaan lähtien. Kaikki Suomessa myytävät CUPRA Bornit ovat tehokkaita 170 kW e-Boost -malleja joko 58 kWh tai 77 kWh akulla.

CUPRA Leon, Leon Sportstourer, Formentor ja Formentor VZ ladattavien hybridien mallistoon kuuluvat 150 kW:n tehoversio sekä suorituskykyisempi 180 kW (245 hv) -malliversio. Huippusuorituskykyisten ladattavien hybridien sydämenä sykkii 1,4-litrainen TSI-bensiinimoottori ja 85 kW:n (116 hv) sähkömoottori, jossa on 13 kWh:n litiumioniakku.

Kaikkien CUPRA-mallien takuu on 5 vuotta tai 100 000 km (riippuen kumpi täyttyy ensin). CUPRA Born täyssähköauton akkutakuu on 8 vuotta tai 160 000 km.

CUPRA-malliston hinnastot ja lisävarustehinnastot: https://bit.ly/CUPRA-mallistonHinnastotjaLisävarustehinnastot