Cybercom Finland tekee Skapat Energia Oy:n sähkönhankinnan toiminnaohjausjärjestelmän

Cybercom Finland ja Skapat Energia Oy ovat ovat allekirjoittaneet sopimuksen, jonka perusteella Cybecom Finland tekee Skapat Energialle uuden toiminnanohjausjärjestelmän sähkönhankintaan.

Järjestelmän avulla yritys vahvistaa asemiaan teollisuuden, yritysten ja julkisen sektorin pitkäaikaisena ja luotettavana kumppanina nopeasti muuttuvilla sähkö¬markkinoilla ja helpottaa oman henkilöstönsä tuotantoprosesseja.

– Tekijöiden näkökulmasta projekti on haastava ja siksi innostava. Nyt tehdään Skapat Energian  ydinliiketoimintaa mahdollistava järjestelmää. Meillä suunnittelun lähtökohtana onkin ollut käytettävyys ja arjen sujuvuus. Tässä projektissa tarvitaan hyvin laaja-alaisesti Cybercomin osaamista: määrittelyä, rautalankamallien tekoa, projektitoimitusta, käytettävyystestausta, sovellusylläpitoa ja BI-teknologiaa, kertoo johtaja Timo Laaksonen Cybercom Finlandista. Ratkaisu tehdään ketterillä menetelmillä tukeutuen vahvasti PHP-teknologiaan.

Toimitusjohtaja Tommi Vekka on tyytyväinen suunniteltuun ratkaisuun. – Teimme ensin hyvät suunnitelmat, joten tulossa oleva ratkaisu tulee poistamaan monta arjen ongelmaa ja nopeuttamaan prosessejamme. Odotan jo kovasti ensi vuoden kevättä, jolloin uusi järjestelmä on käytössämme.

Lisätietoja:

Timo Laaksonen, Director, Digital Media, Cybercom Finland, Timo.Laaksonen(a)cybercom.com +358 50 558 7860
Tommi Vekka, Toimitusjohtaja, Skapat Energia Oy, Tommi.Vekka@skapatenergia.fi +358 50 563 2853
Anne Valtanen, viestintäpäällikkö, Cybercom Finland Oy, anne.valtanen(a)cybercom.com +358 400 621 382

About Cybercom. Cybercom Group is a turn-key solution provider, offering end-to-end solutions in security, Internet services, connected devices and telecom management. As an established turn-key solution provider, through its extensive industry and operations experience, Cybercom delivers to customers in telecom, industry, automotive, media, retail, banking and finance and public sector, around the world. The group employs 1,600 people and runs projects worldwide. Cybercom has offices in nine countries. Cybercom was launched in 1995, and its share has been quoted on the NASDAQ OMX Nordic Exchange since 1999. Find out more at www.cybercom.com.