Cybercom Red Hatin Advanced Hosting -partneriksi

Cybercom Finland on tehnyt Red Hat -yhtiön kanssa Red Hat Advanced Hosting Partner -yhteistyösopimuksen, jonka avulla kehitetään yhtiön konesaliasiakkaiden ylläpitopalveluiden laatua.

Magnus Svensson, Red Hat Nordic -yhtiön General Manager, on tyytyväinen tehtyyn sopimukseen: – Cybercom on jo ennestään tunnettu hyvästä osaamisestaan Red Hat Linux -tuotteiden parissa etenkin vaativissa ympäristöissä. On luonnollista että Cybercom on eturintamassa syventämässä yhteistyötä myös hallinta- ja virtualisointituotteiden osalta sekä tietoturvaratkaisujen suuntaan, sanoo Magnus Svensson.

Red Hat on yhdysvaltalainen pörssiyhtiö, jonka liiketoimintamalli perustuu avoimeen lähdekoodiin. Red Hat on maailman johtava avoimen lähdekoodin ratkaisujen toimittaja ja kehittäjä. Red Hatilla on toimistoja ja henkilöstöä ympäri maailmaa, myös Pohjoismaissa ja Suomessa.

Suomen Cybercomin konesalipalveluiden johtaja Tony Hendrell kertoo yhteistyöstä: - Huipputekniikan ja parhaiden osaajien avulla ylläpidämme useita maan suosituimmista verkkopalveluista. Ylläpitämissämme palveluissa käy viikoittain yli 3,5 miljoonaa eri vierailijaa. Olemme tehneet vuosien saatossa paljon omaa kehitystyötä Red Hatin jakelupaketin ympärille palvelinympäristön hallittavuuden yhtenäistämiseksi.

– Nyt tehty sopimus antaa entistä paremman mahdollisuuden syvällisempään yhteistyöhön Red Hatin kanssa, kertoo Tony Hendrell ja jatkaa: - Cybercomilla on useita asiakkaita, joiden palvelua haluamme parantaa kaikin mahdollisin tavoin ja tämä on yksi konkreettinen askel siihen suuntaan.

Sopimus sisältää myös Red Hat Satellite Server -tuotteen, jonka avulla voimme tarjota keskitettyä hallintaa asiakkaidemme palvelinympäristöille, vaikka palvelimet sijaitsisivatkin muualla kuin Cybercomin omassa konesalissa.

– Olen tyytyväinen yhteistyöhön Cybercom kanssa, heidän todistettu datacenter-osaamisensa mahdollistaa laajempien Red Hat -ratkaisujen paketoinnin asiakkaille helposti ostettaviksi palvelukokonaisuuksiksi, sanoo Magnus Svensson.

Lisätietoa:

Tony Hendrell, johtaja, Data Center Services, Cybercom Plenware +358 40 554 9692

Magnus Svensson, General Manager, Red Hat Nordic +46 708 577 680

Anne Valtanen, Viestintäpäällikkö, Cybercom Plenware Oy  +358 400 621 382

Cybercomista:Cybercom–konserni on huipputeknologian konsultointiyritys, joka tarjoaa maailmanlaajuista palvelua paikallisesti ja kansainvälisesti. Konserni tunnetaan turvallisuus-, portaali- ja mobiiliratkaisuistaan sekä sulautettujen järjestelmien ja tietoliikenteen osaajana. Cybercomin konsultit työskentelevät ympäri maailmaa. Yhtiöllä on 25 toimistoa 10 maassa. Yhtiö on perustettu vuonna 1995 ja on noteerattu NASDAQ OMX Nordic pörssissä vuodesta 1999 lähtien. Lue lisää: www.cybercom.com/fi