Lehdistötiedote: Cybercom on Suomen ensimmäinen Red Hat Premier Business Partner

Cybercom Finland jatkaa merkittävää avoimeen lähdekoodiin panostamista ensimmäisenä Red Hat Premier Business Partner –kumppanina Suomessa. Uusi kumppanuustaso mahdollistaa Cybercomille entistä kattavammat ratkaisut sekä paremmat konsultointi- ja ylläpitopalvelut asiakkaille.

”Cybercom on ensimmäinen Red Hat Premier Business Partner Suomessa. Cybercomin kattavat ratkaisut ja asiakaskunta yhdessä Red Hatin teknologian ja asiantuntemuksen kanssa on vastustamaton yhdistelmä”, sanoo Markus Pekkarinen, Red Hatin Sales Manager, joka on tyytyväinen yhteistyön laajenemiseen.

Cybercom tarjoaa palvelimille ja työasemille Red Hat Enterprise Linux käyttöjärjestelmäalustan sekä Red Hat Enterprise Virtualization virtualisointiratkaisut. Uuden kumppanuustason avulla Cybercom pystyy tarjoamaan asiakkailleen entistä kattavammin erilaisia Red Hatin tuotteisiin pohjautuvia ratkaisuja sekä pystyy monipuolisemmin laajentamaan kokemustaan ja tietämystään Red Hat -tuotteiden virtualisointi-, hallinta- ja tietoturvaosaamiseen.

”Kehitämme ja ylläpidämme useita vaativia verkkopalveluita Red Hatin tuotteilla. Cybercomilla on paljon Red Hat -sertifioitua teknistä osaamista sekä laaja-alaista ja vankkaa kokemusta avoimen lähdekoodin ratkaisuista, joka näkyy menestyksekkäässä tavassamme tarjota merkittävää lisäarvoa asiakkaillemme”, kertoo Cybercomin konesalipalveluiden johtaja Tony Hendrell.

Cybercom tarjoaa asiakkailleen kaikki tarvittavat kerrokset palvelimista sovelluskerrokseen ja tietokantoihin varmasti tietoturvallisina ratkaisuina. Lisäksi Premier Business Partner -taso mahdollistaa Cybercomille mittavissa toimitusprojekteissa ja haastavammissa tilanteissa myös Red Hatin kumppaniorganisaation laajan osaamisen hyödyntämisen.

”Premier Business Partner -taso on kehitetty yrityksille, joiden osaamisprofiili on kuten Cybercomilla. Heillä on jo valmiina avoimen lähdekoodin osaamista sekä halu investoida lisää Red Hat -tuotteiden virtualisointi-, hallinta- ja tietoturvaosaamiseen”, painottaa Markus Pekkarinen Red Hatilta.

Lisätietoja:

Tony Hendrell, VP, Data Center, Cybercom Finland +358 40 554 9692

Markus Pekkarinen, Sales Manager, Red Hat +358 40 569 4030

Anna Trane, Press & PR Manager, Cybercom Group +46 708 84 74 69

Cybercom lyhyesti. Cybercom Group on tietotekniikan palveluyritys, joka tarjoaa maailmanlaajuista palvelua paikallisesti ja kansainvälisesti. Konserni tunnetaan turvallisuus-, portaali- ja mobiiliratkaisuistaan sekä sulautettujen järjestelmien ja tietoliikenteen osaajana. Kattavan toimialarakenteen ja osaamisen ansiosta Cybercom pystyy tarjoamaan strategista ja teknistä tuotekehityskumppanuutta tietoliikenteen, teollisuuden, median, julkisen sektorin, vähittäiskaupan ja finanssialan yrityksille. Cybercomin 1700 konsulttia työskentelee ympäri maailmaa. Yhtiöllä on 22 toimistoa 10 maassa. Cybercom on perustettu vuonna 1995 ja on noteerattu NASDAQ OMX Nordic pörssissä vuodesta 1999 lähtien. www.cybercom.fi