Autotalo Pelttarille Huittisiin Dacia-edustus

Autotalo Pelttari aloittaa Dacia-jälleenmyyjänä

Jukka Pelttari, Autotalo Pelttarin toimitusjohtaja:

- Olemme yksi Satakunnan johtavista autoliikkeistä toimien paikallisesti ja asiakaslähtöisesti. Tavoitteenamme on uudistua ja kehittyä jatkuvasti ja haluamme palvella asiakkaitamme ja alueemme autoilijoita parhaalla mahdollisella tavalla. Olemmekin innoissamme Dacian tulosta Huittisiin, sillä Dacia lisää valikoimaamme eroten kuitenkin muista merkkiedustuksistamme selkeästi. Dacia on osa maailman suurinta autonvalmistajakonsernia Renault-Nissan allianssia ja kokemuksemme merkistä Porin ja Raision toimipisteissämme on pelkästään positiivinen.

Kai Katavisto Renault ja Dacia myyntijohtaja, Nordic Automotive Services Oy:

- Dacian myynti on kasvanut tasaisesti jo useamman vuoden niin koko Euroopassa kuin Suomessakin ja sama tahti näyttää jatkuvan. Olemmekin tyytyväisiä, että voimme laajentaa yhteistyötä Autotalo Pelttarin kanssa, sillä yhteistyö Porin ja Turun alueilla on sujunut erinomaisesti. Dacia on otettu positiivisesti vastaan kaikkialla, jossa mallisto on tullut myyntiin ja uskomme, että se kiinnostaa asiakkaita myös Huittisten talousalueella. Dacia on hyvä vaihtoehto myös vaikkapa käytettyä autoa etsivälle. Asiakas voi saada käytetyn auton hinnalla uuden auton, kolmen vuoden takuulla. Dacia malliston hinnat vaihtelevat 11 000 – 23 000 € välillä ja malleja on tila perheautosta citymaasturiin.

***

Autotalo Pelttari toimii Huittisissa, Porissa ja Raisiossa. Yritys myy vuosittain yli 3000 autoa, joista noin 1200 autoa uutena. Autotalo Pelttari työllistää yli 60 henkilöä

Renault- ja Dacia- autojen maahantuojana Suomessa toimii Nordic Automotive Services Oy.

Lisätietoja:

Autotalo Pelttari, toimitusjohtaja Jukka Pelttari 044 560 1260, jukka.pelttari(at)autotalopelttari.fi

Nordic Automotive Services Oy, myyntijohtaja Kai Katavisto p. 050 564 4172, kai.katavisto(at)renault.fi

Lisätietoa Dacia-mallistosta www.dacia.fi