DACIA MALLISTO VAHVANA UUTEEN VUOTEEN

Takana on menestyksekäs vuosi, jolloin Dacia rekisteröinnit kasvoivat merkittävästi niin Suomessa kuin ulkomailla. Suomessa rekisteröinnit kasvoivat laskeneilla markkinoilla edellisestä vuodesta lähes 20 % ja muualla maailmassa jopa yli 25 %. Uudistunut Dacia mallisto on otettu vastaan erittäin hyvin kaikilla markkina-alueillaan ja Suomestakin nykyään löytyy iso määrä järkiautoilijoita.

Dacia vuosi 2014 käynnistyy vauhdilla ja mallisto täysilukuisena. Täysin uusi Dacian perhefarmari Logan MCV sekä uudistunut Dacia Duster on nyt saatavilla kaikista jälleenmyyntipisteistä. Ne täydentävät keväällä esiteltyjä perheautoa Sanderoa, kompaktia crossoveria Stepwayta, valtaisaa tila-autoa Lodgyä sekä napakkaa tavara-autoa Dokker VANia. Koko mallisto on siis uudistunut vuoden sisällä ja voidaan sanoa sen olevan markkinoiden tuorein mallisto. Dacia mallistosta löytyy vaihtoehdot järkevälle kuluttajalle erilaisia käyttötarpeita varten.

Dacia Logan MCV – Suomen järkevin perhefarmari

Dacia perhefarmarissa on kaikki, mitä tarvitaan niin työ- kuin vapaa-aikana. Tilavassa ja muunneltavassa autossa on reilut paikat viidelle matkustajalle ja tavaratilan koko normaaliasennossa peräti 573 litraa. Takaistuimet alas taitettuna tilaa on jopa 1513 litraa. Mukaan mahtuu jopa 2,7 m pituisia tavaroita. Suomessa ilmastoidun ja mm. Bluetooth® radiolla varustetun alkaen mallin saa alle 14.800 eurolla. Huippumallin Laureate NAVIn, jossa vakiovarustukseen kuuluu lisäksi mm. Media Nav multimediajärjestelmä, saa myös hyvin maltillisella alle 16 300 € hinnalla. Auton koko ja hinta huomioiden on Logan MCV perhefarmari kilpailijoihin verrattuna suorastaan ylivertainen. Hinnaltaan kisaamme enemmänkin käytettyjen autojen kanssa. Kyseessä on kuitenkin uusi auto ja 3 vuoden / 100.000 km takuu mukana. Siksi kutsumme autoa Suomen järkevimmäksi perhefarmariksi.

Lisää tietoa Dacian uudesta perhefarmarista tämän videon välityksellä:

Dacia Duster – Suomen järkevin maasturi

Dusterissa on aidon maastoauton tapaan 210 mm maavara sekä lyhyet korin ylitykset. Nämä yhdistettynä hyväksi tunnustettuun automaattiseen nelivetojärjestelmään mahdollistavat auton käytön myös oikeasti maastossa. Normaalikäytössä korkea ajoasento, auton kompaktit mitat ja vääntävät moottorit takaavat hyvän näkyvyyden sekä helpon ajettavuuden niin maantiellä kuin kaupungissa. Uutta on ulkonäössä, varustelussa ja moottorivaihtoehdoissa. Täysin uusi TCe 125 hevosvoimainen bensiiniturbomoottori on nyt saatavilla Dusteriin. Tässä moottorissa on voimakas vääntö 205 Nm käytössä jo alhaisilla 2000 r/min kierrosluvuilla, joka tekee ajamisesta mukavaa. Moottorin kulutus on tehokkuudesta huolimatta alhainen, EU yhd. 6,3 L/100 km ja sen CO2-päästöt 145 g/km. Lisäetuna TCe-moottorin jakokoneisto on toteutettu ketjulla. Lisäksi on saatavilla aiemmin tutut moottorit dCi 110 hv ja 1.6 16V. Uusi Duster on monipuolinen näiden kolmen moottoriversion ansiosta, ja auto muuntuu erilaisten käyttäjien monenlaisiin tarpeisiin. Kunkin moottorin ajo-ominaisuudet ovat erittäin hyvät, ajomukavuus hyvällä tasolla ja auton käyttökustannukset alhaisia. Lisäksi hinnat ovat edelleen käsittämättömän edulliset. Alkaen mallin ilmastoinnilla ja radiolla saa alle 16 900 euron hintaan. Nelivetoisen dieselmallin hinta on alle 22 600 € – tuhansia euroja edullisempi kuin saman kokoluokan muut dieselnelivedot. Siksi kutsumme Dusteria Suomen järkevimmäksi maasturiksi.

Lisää tietoa uudesta Dusterista tämän videon välityksellä:

Dacian hankkiminen nyt entistäkin helpompaa

Uuden auton hankintaa miettivän kannattaa höristää korviaan nyt, sillä Dacia tarjoaa vuoden alkupäivinä mahtavan korkoedun koko malliston uusiin asiakastilauksiin. Korko 0 % ilman muita kuluja on tarjous, mitä Dacia mallistossa aiemmin ei ole nähty. ”Täysin uudistunut mallisto ja tämä poikkeuksellinen korkotarjous vuoden alkuun antanevat hyvän lähtölaukauksen uudelle vuodelle. Näillä eväillä on hyvä lähteä tavoittelemaan kunnon kasvua”, toteaa Dacia johtaja Kai Katavisto.

Linkki Logan MCV hinnastoon: http://www.dacia.fi/documents/11911/34143/Hinnasto+Logan+MCV.pdf
Duster hinnastoon: http://www.dacia.fi/documents/11911/34143/Hinnasto_Duster.pdf

Laivalahdenkatu 8, 00880 Helsinki